maxi meteoroloji :)

Bu gün hava çok güzel ve güneşli ama bu güneşe bu sıcaklık uymuyor. Onun dışında çok güzel bir gün
 

DiaBLoS

Admin
Sıcakdan , karardım yav ..
 

haltie

Üye
çok fena yandım amele yanığı
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Hava az bulutlu , güneşli. Hava sıcaklığı oldukça iyi. Yaza giriyoruz yavaş yavaş.
 

haltie

Üye
hava açık masmavi çok sıcak olucak yine yine
 

DiaBLoS

Admin
30 derece sıcaklık var ...
 

haltie

Üye
bu saatte yinede sıcak masmavi güneşli bir hava
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Hava açık, (sis gibi)hafif den bulut var. hava sıcaklığı normal. Şimdi merkeze bağlanıyoruz.
 

haltie

Üye
hava kapandı fırtına ve yağmur var
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
1 saat kadar önce bir şimşek çaktı ki halen gözlerim kamaşıyor.Ayarı bozuldu.O ne ışıktı yahu:d
Acayip bir yağmur ve fırtına vardı.
Ama şimdi,yağmur-rüzgar yok.bulutlar sapsarı heryer sarı.Çamur yağar birazdan da
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Hava çok bulutlu , ara ara güneşli. Hava sıçaklığı normalin altın da
 

haltie

Üye
kapalı soğuk yağmurlu
 
Sabah Dolu Vardı Şimdide Yağmur

--------------- Ekleme ---------------

Hatta Şimdi Yine Dolu Başladı ..
 

DiaBLoS

Admin
Hava müthiş sıcak ..