maxi meteoroloji :)

haltie

Üye
bişey derdimde özelden derim artık
 

haltie

Üye
yazdım kardeşim özelden
 

Praetor

Emekli Yönetici
Verdim cevabı kardeşim Özelden...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yağmurlu ve çok soğuk.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Acccayippp rüzgar var
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Acayip kapalı hava
 

haltie

Üye
mükemmel bir hava tek kelimeyle
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hava acayip kapalı biz uyucaz nerdeyse orda güneş yeni batıyor
 

haltie

Üye
mükemmel havadan geriye bir taraflarımaki buzlar kaldı
 

haltie

Üye
kapalı ama çok güzel hava hafif soğuk olsada
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kapalı ve çok güzel bi serinlik var üşütmüyor insanı
 
Bu gün hava nasıldı yaaaa unuttum gerçekten
 
hava cok iyi biraz dolasmayami cikcam acep
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben Mart ayında bu kadar güzel bir hava görmedim burda.Sanki mayıs ayındayız