Maxi Abur-Cubur Konusu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxi Abur-Cubur Konusu
En sevdiğimiz abur cuburları paylaşacağımız ve haklarında konuşabileceğimiz bu konuda öncelikle favori abur cuburlarınızı paylaşmanızı istiyorum.

Benim favorim: ve

Dominos'tan ince hamura extra cheddarlı büyük boy extravaganzza ve kola zero...

Bir diğeri
Arby's'ten Beef And Cheddar!..

Kaju ,
Siirt Fıstığı ,
Doritos'tan Nacho: ,

Wiener Wald'dan permesan soslu but:

Son olarak da favorilerime eklemeden geçemem:
Mc Donald's Köfte Burger:


Tatlılara gelirsek:

Kimder'in ürünlerine bayılıyorum ama bu vazgeçilmezim:
Schoko Bons:

Nutella ve hindistan cevizi:

Onu bulamazsak, yerini tutamasa da
Coco Star:

Profiterol:


Ve:
Kinder Bueno
 
Tepkiler: Amaru Shady
Kendi cakma burgerim :-)
tavugu kizartirim ekmek arasina marul o tavugu ve marulun ortasini iyive yikayip kururuladiktan sonra koyarim kopegimde yer bunu
 
Tepkiler: Amaru Shady
mayonezde koyuyorum iyi gidiyo
 
Tepkiler: Amaru Shady

Revengeful

Emekli Yönetici
Acılı triple whopper

 
Tepkiler: Amaru Shady

Revengeful

Emekli Yönetici
McDonald's bigmac ve Double Quarter Pounder menüsünden yedim. İkiside iğrenç geldi ya Sadece patatesleri hoşuma gitti, onun sebebi ise küçükken yediğim zamanlardaki tadını koruması.
Hamburger konusunda burger en iyisi


- - - Eklendi - - -

BigMac hiçte big değil yani tadımlık gibi birşey..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Tavuktan nefret eden biri olarak çikınmış mikınmış,yumurtasıymış ağzıma vurmam
En güzel abur cubur,benim için karışık pizza dır ve yanında büyükçe bir koladır.Onun dışında abur cubur olarak anca çikolata yerim.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben de tavuk sevmem normalde ama KFC kovaya dayanamıyorum
 
En sevdiğim cips



En sevdiğim çikolata



Ve final
 

__xXx__

Üye
rakı- kavun- beyaz peynir üstüne tanımam benim abur cuburum bunlar
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MegaMac ye sen de

Mc Donald's Burger'den daha iyidir
ama favorim Arby's tabii ki

Köfte Burgeri de mi sevmedin mübarek

En sevdiğim çikolata



Toblerone'yi nasıl unuttum ben =D
 

FeC!

Üye
Ananemin Su Boregi.
Ananemin ev yapımı limonatası



Şaka Ananemden hic birini gormedim




Bim den aldıgım yuva hamburger koftesi.
Le Cola
Bimden alınmış patates kızartması.
Bimden alınmış hazır pizza.
 

Mobilator

Emekli Yönetici

+1
bide bimden alınmış nugget
 
 

FeC!

Üye



Nacho ve Le Colaaaa
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Bu da ayrı bir efsane!..
Bence hoşbeş gofret değil. O hoşbeş...
Hoşbeş işte...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Abi şimdi double köfte söyledim küçücük yahu.. Mc'in tüm burgerleri minik
 

__xXx__

Üye


mert yeter mi


- - - Eklendi - - -

maç izlerken ki ikilim




 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...