Praetor
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
MegaMac ye sen deMcDonald's bigmac ve Double Quarter Pounder menüsünden yedim. İkiside iğrenç geldi yaSadece patatesleri hoşuma gitti, onun sebebi ise küçükken yediğim zamanlardaki tadını koruması.
Hamburger konusunda burger en iyisi
- - - Eklendi - - -
BigMac hiçte big değil yanitadımlık gibi birşey..
En sevdiğim çikolata
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ananemin Su Boregi.
Ananemin ev yapımı limonatası
ŞakaAnanemden hic birini gormedim
Bim den aldıgım yuva hamburger koftesi.
Le Cola
Bimden alınmış patates kızartması.
Bimden alınmış hazır pizza.
+1
bide bimden alınmış nugget
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu da ayrı bir efsane!..
Bence hoşbeş gofret değil. O hoşbeş...
Hoşbeş işte...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?