MAX PAYNE 3 Geliyor !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
MAX PAYNE 3 Geliyor !


Yıllardır beklediğimiz haber sonunda geldi. Rockstar Max Payne 3'ün PC, Playstation 3 ve Xbox 360 için hazırlanmakta olduğunu ve kış aylarında (2009 sonu) piyasada olacağını açıkladı.

Rockstar Vancouver tarafından hazırlanma olan yeni bölüm hakkında Rockstar'ın büyük şefi Sam Houser: "Bu yeni oyunla birlike Max'in hayatında yeni bir bölüm açıyoruz. Daha yaşlı, hayatından bezmiş ve alaycı bir Max ile karşılaşacaksınız oyunda" diyor ve NYPD'den ayrıldıktan sonra hayatı kötüden betere doğru giden Max'in tek başına şiddet dolu şehirde gerçeği arama çabalarına tanık olacağımızı belirtiyor.

Bu senenin en büyük sürprizi olarak nitelendirebileceğimiz Max Payne 3'ün, Rockstar'ın elinde güzel bir dönüş yapacağını tahmin ediyoruz.

TrGamer
 
Tepkiler: kemalom ve mustafa dale

anl_tr

Emekli Yönetici
sabırsızlıkla bekliyorum
 

YILMAZBY

Üye
2 si çok harikaydı 3.nü merakla bekliyorum
 

serkaN70

Üye
2 oyun süperdi bu manyak olur herhalde
 
evet oyun kışın çıkacak iki oyunuda güzeldi oyunun en çok sevdiğim özelliği sağa sola atlamasıydı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...