Max 700 Tllik Telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BaTiqoN

Üye
    Konu Sahibi
Max 700 Tllik Telefon
Merhaba arkadaşlar ben yeni android telefon almak istiyorum. Bütçem 700 tl zorlasam 750 falan olabilir. Oyun oynarım, internete falan girerim, şarkı dinlerim.Bana göre uygun telefon önerirmisiniz ?
 

R.A.M

Üye
motorola atrix alabilirsin
ace 2'nin fiyatı 750 800 flan biraz beklersen o da düşebilir 700e flan
 

BaTiqoN

Üye
    Konu Sahibi
ace2ye ve neo v ye güncelleme geliyor mu ?
galaxy w de iyiymiş
 

SkyLaBTR

Üye
Ace2 ye gelecek diye biliyorum. 4.1 gelecekti galiba
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ace 2 al kardeşim,4.1 gelecek .
 

amcalu1

Üye
Neo v bulamazsin atrix veya Ace 2 al galaxy w tavsiye etmem
 

BaTiqoN

Üye
    Konu Sahibi
oncelikle hepinize teşekkürler parayı zorlayıp ace 2 almayı düşünüyorum ama oyunlarsa kasma yapar mı ace 2 ?
 

TuRKGuCu

Üye
atrix diyorum kıyasla ve kararını ver
 
hafıza sorun olmaz sa sony xperia u derim
 
100 TL daha verirsen ace 2 al eğer veremem dersen wonder al ama bence yurt dışından alma ihtimalin varsa o paralara s2 var haberin olsun
 

BaTiqoN

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Max 900-950ye çıkardım ona uygun telefon önerirmisiniz ?
 

BaTiqoN

Üye
    Konu Sahibi

S2 alma ihtimalin var ise al yok ise Ace 2 ye bakabilirsin kuzum

Öncelikle teşekkür ederim. Yurt dışına gitme imkanım olsaydı S II düşünürdüm ama gitme ihtimalim yok. O yüzden Ace 2 alacağım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...