Max 3d mi yoksa Maya mı?

    Konu Sahibi
Max 3d mi yoksa Maya mı?
Arkadaslar modelleme yapmak istiyorum ama hangi program kullanmaliyim kararsız kaldım.Kullanan var mi bu programları.Daha yeni başlıyorum ve insan modellemek istiyorum.
 
3d max kullanıyorum modelleme için uygundur maya ise bildiğim kadarıyla daha çok film sektöründe özel efektler için kullanılan bir proğram hiç deneme fırsatım olmadı ama göze kulağa hoş geliyor Mayayı bir incele derim.
 
    Konu Sahibi
Maya'yı indiriyorum .Değerlendirmemi yazarım buraya.
 

noss_bar

Emekli Yönetici
arkadaşlar işim gereği lazım 3ds max için uygun ev içi aksesur arşiviniz var mı vazo çiçek kapı kitap mobilya aksesuarları askılık tv halı gibi şeyler
 
    Konu Sahibi
Evet ikisinde birbirine benzer ama Maya daha kullanışlı gibi geldi bana.