Max 1000 tl laptop

_RYUK_

Üye
    Konu Sahibi
Max 1000 tl laptop
Arkadaşlar günlük işlerde kullanabileceğim 1000 tl ye kadar laptop önerir misiniz oyun filan oynamam office Programlarını çok kullanırım
free dos tercihimdir
 
Son düzenleme:
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
Önerim yok ama işlemcisine dikkat et derim hızlı olsun işlemcisi sonra yavaşlıktan dert yanarsın. Bildiğim kadarıyla hiçbir pcde deneme sürümü hariç ofis programları gelmiyo. Ama bu benim bildiğim yanlışsa bilemem tabi
 

ismail

Üye
Önerim yok ama işlemcisine dikkat et derim hızlı olsun işlemcisi sonra yavaşlıktan dert yanarsın. Bildiğim kadarıyla hiçbir pcde deneme sürümü hariç ofis programları gelmiyo. Ama bu benim bildiğim yanlışsa bilemem tabi Dediğinden 80 lira fazla ama


Özellikleri idare eder gibi ama içinde sistem yok. Windows kullanmak istersen kaçak kurman gerekecek yada satın alman. Satın almanda zor olur çünkü baya pahalı
 
Tepkiler: Mesut Aktaş

_RYUK_

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler öneriniz için
 

messevim

Üye
Ben bu özelliklerin aynısına sahip, yalnızca 2. Nesil işlemcisi olan ve içinde orjinal Windows 8 kurulu Asus marka laptop almıştım. 1500 liraya . Sizce pahalı mı almışım ?

4 Gb Ram ,500 hd 2Gb ekran kartı vs . 1,40 gHz ve de i3 2365m
 

ismail

Üye

Ekran kartının detayı yazmıyo benim önerdiğimde. sizdekide tam yazmıyo o yüzden orda fark olabilir...

Windows olmasıda etken baya 300 lirayı geçgin farkediyo.


Ama genede kötü almışsınız pcyi gene sanırım demin pcdepo.comda bi msi gördüm 4. Nesi i5 işlemci 4200m ve nvdia gt720m 2gb ekran kartı ama içinde sistem yok sistem kaçak kurulursa sizin pcnin aynı fiyatına çok daha iyisi oluyoBuda dediğim pc

 

messevim

Üye
Hm. evet sanırım pahalıya almışım, Bunun nedenide büyük ihtimal Win 8 kurulu olması.. Birşey soracağım örneğin i3 1.nesil veya 2.nesil vs burada ki nesil neyi ifade ediyor ? yani nesil düştükçe daha mi iyiyi ifade ediyor yoksa yükseldikçe mi ? örneğin 1. nesil mi daha güzel yoksa 4.nesil mi ?Ayrıca arkadaşım @_RYUK_ kusura bakma konunu baltalamak gibi olmasın. Hem bu sayede eğer bilmiyorsan sende fikir edinmiş olursun
 

ismail

Üye
Bende yeni öğrendim ama bildiğim kadarıyla anlatayım

Nesil olayı yükseldikçe iyi yani 4. Nesil en iyisi ama çokta basit değil bunları anlamak.

İşlemcide bide sonda harfler vardır m mQ Qm hQ ve U diye

M çift çekirdek
MQ-Qm-hQ da 4 çekirdekli
U ise bilmiyorum tam olarak ama ne zaman bi U ile ilgili işlemci görsem ghz'si düşük olmakta.
 
Tepkiler: mehsevim

messevim

Üye
Hm demek benim kisi çift çekirdek.. Telefonum bile 4 çekirdekken..

Kardeşim Allah razı olsun bilgilnedirme için. Hm demek benim kisi çift çekirdek.. Telefonum bile 4 çekirdekken..

Kardeşim Allah razı olsun bilgilnedirme için.
 
Tepkiler: -Börteçine-

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
i3 Orta Seviye
i5 Orta-Normal
i7 Üst
i9 En Üst

Şimdi Oyun Ve Program Geliştirme Yoksa, i3 En Makul Olanı. Ama Arada Sırada Oyun Oynarım-Aynı Zamanda İşimi De Görsün İstenirse i5 Yetecektir. Bunlara Uygun Benimde Önerim @İsmail in verdiği Bu Yetecektir. Benimde Önerim Bu.
 
Tepkiler: -Börteçine-

Archonn

Üye

i9 nedir hocam.
 
Tepkiler: Mesut Aktaş ve -Börteçine-

.caner.

Üye
I9 ?mu Yok öyle birşey.
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
@_RYUK_ kardeşim özür dilerim zaten freedos yazmışsın bende ona rağmen açıklama yapmışım
 
Tepkiler: .caner.