Masaüstünüz nasıl ?

yaptım halil saol sımdı resmı yuklemek kaldı
 
 

tragedie

Emekli Yönetici
arkadaşlar eğer birisi size sorarsa masa üstü resmini foruma ekleyemeyen kim diye sorarsa herkez tubayı göstersin
 

EroL

Emekli Yönetici
Güzel.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bende gözükmüyor vallah
 

Perfect!

Üye
her genç kızın başına gelir ( ekledim sanıyo çaktırmayın )
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ya şimdi illa bana ss mi çektirecen xD

--------------- Ekleme ---------------

ss : screen shot anlamına geliyor yani ekran görüntüsü
 

tragedie

Emekli Yönetici
aa karıncalar film çevirmiş