ikiside harika ben manzara olan masa üstü resimlerini çok seviyorum Halil kardeşim çoğu oyun 1 gb ram yeter diyorsun ama bende 2 gb ram 512 mb ekran kartı 2,6 ghz işlemci var metro 2033 oyununu oynatmıyorum kardeşim
anakartı değiştireceğine kadar yeni pc topla daha iyi eski pc yi iyi bir fiyata okutabilirsen benim anakart asus bende memnun değilim anakarttan tekrar toplarsak pc gıgabyte anakart alırım
anakartı değiştireceğine kadar yeni pc topla daha iyi eski pc yi iyi bir fiyata okutabilirsen benim anakart asus bende memnun değilim anakarttan tekrar toplarsak pc gıgabyte anakart alırım
benim ekran kartı ATI Radeon HD 4500 ve müthiş bir performansı var.ama canavar gibi kasada ona eşlik ediyor..
konu burda kalacaksa bende masaüstü resmini koyayım yahu..