Güneş Sigorta Süper Ligi'nde 4. kademe karşılaşmaları Bayrampaşa Spor Salonu'nda yapıldı.
Fenerbahçe Masa Tenisi Bayan Takımımız, ligdeki devre arası öncesinde oynadığı Çukurova Üniversitesi ve İzmit Büyükşehir Belediyesi karşılaşmalarını 5-3'lük skorlarla kazanarak ligde ilk yarıyı namağlup lider tamamladı.
Erkeklerde ise İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ni 5-4 yenen Fenerbahçemiz, ikinci karşılaşmada ise Adana Masa Tenisi İhtisas'a 5-2 mağlup oldu. bu mağlubiyet sonrasında takımımız, ilk yarıyı averajla 3. sırada bitirdi.
Güneş Sigorta Süper Ligi'nde Play Off Serisi 2 Şubat'ta İzmir'de başlayacak. Fenerbahçe Masa Tenisi Erkek Takımı ise 6 Ocak'ta Caferağa Spor Salonu'nda Fransa'nın Caen Tt Takımıyl Avrupa Ettu Kupası Yarı Final Mücadelesi'nde karşılaşacak.