marhabalarr!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
marhabalarr!!
selam!!
adım eliz.almanya/berlin'de yaşıyorum.8.sınıfa gidiyorum.yazın türkiye/bursada kalıyorumtürkümhayranlarım nihat kahveci--dağan külegeç--merve sevi--sago--kolo ve diğer tüm rap söyleyenlersizlerle iyi vakit geçirmek dileğiyle
 
Hoşgeldin Eliz.. Umarım kalıcı olursun MaxiCep'te..
Güzel konular açıyorsun... Devamı dileğiyle..
 

DiaBLoS

Admin
Eliz kardeşim, öncelikle hoşgeldin.. Kalıcı olman dileklerimle.


Fakat şunuda söylemeden geçemeyeceğim , imzan hiç hoş değil.
 
Willkommen Maxicep.......
Mai haben sie eine gute zeit.....
 
    Konu Sahibi
formalhafte antwortauf
hoşbulduk
imzamı değiştireim beyenmemişsiniz
 

Catty

Emekli Yönetici
Willkommen in unser Familie
 
    Konu Sahibi
resim için çaok sağol,ellerine sağlık çok güzel olmuş
ayrıca hoşbulduk
saygıdeğer admin praetor yorumun için çok sağol ve yardım için
tekrar hepinize tşk ediyorum
 
Hoşgeldiniz,Almanya'da yaşıyormuşsunuz,doğduğum yer,çok severim Almanya'yı.

--------------- Ekleme ---------------

Biraz geç oldu ama.
 
    Konu Sahibi
hoşbulduk (=geç meç yinede konuya cvp yazdınız ya tşk ederim (=
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...