Marble Maze 2 2010 ! s60v5 !

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
Marble Maze 2 2010 ! s60v5 !


Oyunu Fulll Yapmak İçin Rar'ın İçinden Çıkan 'e Kygene İmei Numaranızı Yazıyorsunuz Generate Dedikden Sonra Çıkan Kodu Oyunda Giriyorsunuz. Hicbir Sorun Yoktur. Denendi Ve Çalışıyor. Bu Kadar İyi Eylenceler.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ChiLamßi, gökmen, baslat_01 ve 39 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
Daha Cok Tesekkür Beklerdim Ama Neyse.
 

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
aynen harika oyundur.
 

Nadir

Emekli Yönetici
sabır canım paylaşıma devam edersen teşekkürler gelir..
 

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
tamam abi (: kızma ya sadece öyle söyledim daha yeniyim
 

Nadir

Emekli Yönetici
kızmadım ki..
 

Nadir

Emekli Yönetici
neyse konuya devam...
 
tskkurler guzel oyun unu wermısın eywallah beyler harbyden bı tsk u cok gormeyelım
 

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
az ilgi görüyor konu anlamadım gitti
 
konuyu açan arkadaşa birde benden teşekkür böyle sensör oyunları arıyodum

bu arada!!!

nadir avatarına hastayım ordaki elinde bayrak olan babayiğit heralde osmanlı lardan değilmi? elinde tuttuğu bayrak tam belli olmuyoda :S kurt da bi harika tam türk işi olmuş!! NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!!
 

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
ben teskkr ederim
 
usta ben şifreyi çözemedim şifre neyyyyyyyyy yardımcı olursanız sevinirim
 

ChoxeRox

Üye
    Konu Sahibi
usta ben kodu çözemedim şifre neyyyyyyyyy yardımcı olursanız sevinirim

Keygn Çıkıyor İçinden . Oyunu Yükledikden Sonra Oraya İmei Numaranı Yazıyorsun . İmei Numrası Seri Numarası Demektir. Bunuda telefonundan *#06# yaparak öğrenebilirsin . imei numarasını ******e yazıp Generate Diyorsun. Çıkan Kodu Oyunda Giriyorsun.
 

mach2

Üye
Şuanda 31.leveldeyim.Bu oyunun 1.versiyonu varsa onu da paylaşırmısın?Bu 2.versionda hareketli metal şeyler var onlar 1de yoktu onu da bitirmek istiyorum