manisa istasyonu...

istasyonumuzdan güzel bi kış resmi...
İzmir'den Manisa'ya gelmek isteyen arkadaşlara tren yolculuğunu tavsiye edebilirim.
çok eğlenceli oluyor. biz uğurla İzmir buluşmasına trenle gelmiştik we çok eğlenmiştik.
artık istasyonumuzu da gördünüz, yabancılık çekmezsiniz...
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
aynen işallah bigün gelirim yanına ugur trenle
 

kurt bey

Üye
kış manzarasına bak ya yerlerde yeşil çim var, siz bide buraların kış manzaralarını görün(!!!)
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
maşallah yeşil çimleri budamak lasım baya uzamış ilgisizmiş bu belediyede haa
 
demir yollarının kenarlarına dikkat ederseniz görürsünüz.dalga geçilecek bir şey varsa neyse.....

bizim buralarda kışlar böyle...
yanlış anlaşılma war sanırım...
ya dalga geçme falan yok, sadece senin koyduğun resimden bahsediyomuşsun gibi anlaşıldı, espri mahiyetinde... karlardan, yeşil çimler gibi bahsediyomuşsun gibi olmuş cümle. bizim buralarda çim yerine kar warmış gibisinden. aslında virgülden sonra enter yapsadın yanlış anlaşılmazdı kanımca...
 

kurt bey

Üye
ben yanlış anlamaya neden olacak bi noktalama yada anltım bozukluğu göremedim. yaptığınıza gücendim açıkcası
 
    Konu Sahibi
ben yanlış anlamaya neden olacak bi noktalama yada anltım bozukluğu göremedim. yaptığınıza gücendim açıkcası
kurtoglu ben resmi paylaştıgım için anladım senin demek istediğini yanlış anlamışlar,ama bunda bozulcak bişey yok.amaç hoş vakit geçirmek.
senin resimdeki karların çokluğunu bahsettiğini sanmişlar o yüzden yanlış anlama olmuş
 

mservank

Üye
evet ben de ilk yanlış anladım dikkat edince bi kusr yok
 
kuzen bu resmi tam olarak nerden çektin merak ettim?
 
hatırlamadım halbuki nerdeyse hergün oralardan geçiom
 
yaws kuzen ben köprüye falan bakmıom kii!!ben kendimi bi an önce okula atayım bir an önce bitsin okul evime gideyim die bakıyorum bu arada tabii köprü gözden kaçmış
 

a21a

Emekli Yönetici
kış manzarasına bak ya yerlerde yeşil çim var, siz bide buraların kış manzaralarını görün(!!!)
resimin üzerindeki yazıyı okuyunca resimden bahsediyormuşsun gibi anlaşılıyor..kurtoğlu85