Macera Macros Test 2d Symbian^3 [ Macros Flash]

M@cros

Üye
    Konu Sahibi
Macros Test 2d Symbian^3 [ Macros Flash]
Macros Test oyununun 2D versiyonu olan Macros Test 2D'de yine yeşil kutuları kullanarak odadan çıkmaya çalışıyoruz.Oyuna joystick kontrolü ekledim.Kontrol ayarını ayarlardan değiştirebilirsiniz.
İyi oyunlar.
Macros TEST 1.8 (Eski Versiyon)







Ovi:
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Cihanî Sultan ve MaxipmaN

IThacker

Üye
cidden güzel çalışma olmuş artık 3dsini de bekleriz.. teşekkürler
 

-Hokage-

Üye
oyun gerçekten güzel de hareket butonları zor algılıyor ve yavaş kalıyor. DH2 deki gibi yuvarlak bişeler yapabilsen keşke .
 

M@cros

Üye
    Konu Sahibi


cidden güzel çalışma olmuş artık 3dsini de bekleriz.. teşekkürler
3D si biraz zor.

oyun gerçekten güzel de hareket butonları zor algılıyor ve yavaş kalıyor. DH2 deki gibi yuvarlak bişeler yapabilsen keşke .

Bende yavaş çalışmıyor.Yuvarlak kontrol nasıl yapılıyor bilmiyorum malesef.

İlginç

- - - Eklendi - - -

Teşekkürler ustam


- - - Eklendi - - -

Güncellermeleri blogdan takip edebilirsiniz:
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

M@cros

Üye
    Konu Sahibi


Oyuna joystick kontrolü ekledim.Şuan 5 bölüm tamamlandı.Birkaç güne yayınlarım.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

M@cros

Üye
    Konu Sahibi
Güncellendi.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Oldukça güzel.ama joyistik daha büyük olabilirdi,3.bölümü geçemedim...
 
Tepkiler: M@cros

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
konu hortlıyacak ama gerçekten güzel çalışma olmuş emeğine sağlık
 
Tepkiler: M@cros

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Bende bir daha oynayayım dedim.Oyunu yaparken defalarca test etmeme rağmen yine sıkılmadan bitirdim.
Ben bu oyunu canım sıkıldıkça açıyom oynuyom ben bu oyunu çok önceden indirmiştim şimdi emeğe saygısızlık olmasın diye yorum attım bu arada kendini baya bi geliştirmişsin joystik kontrol falan yakında sensör falan bekliyoruz ama artık symbiana oyun yapmayacağına göre bıraktın bu işi.neyse uzun lafın kısası emeğine sağlık
 
Tepkiler: M@cros