Çoklu Paylaşım [Macros Flash] Oyunları

M@cros

Üye
    Konu Sahibi
Bende de yığınla var da çoğu başarısız girişim benimkilerin.Ya decompile edilmiyor ya mantığını çözememişim ya tuş ekleyememişim...
Tabi benim de bunlar kadar başarısızlığım olmuştu.İlla sıfırdan birşey yapmana gerek yok.Olan oyunların benzerlerini yaparak da güzel oyunlar çıkarabilirsin.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan