Macı Hak Eden Mii Aldı Sizce

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

isimsiz_

Üye
    Konu Sahibi
Macı Hak Eden Mii Aldı Sizce
bence hak eden galatasaray kazanan fenerbahce sizce?lig zaten bizim ama bu maçıda al saydık iyi olurduu..... sizce????????????????*
 
katılıyorum isimsizin yorumlarınada maçta gs üstündü ama fb durdu durdu son dakkikalarda golü attı neyse oldu bitti ama bide bunun alisamiyeni war diiimmiiiii
 
offffff gs nereye hak etti yaa golumuzu wermediler beee onu hıc solemeyin siz cirkefler nolacak taraftarfda en guzelini soledi macta ama hem hasana hem dier oyunculara
 
benim taraftarim kufur etmez diyen aziz bey'de gordu taraftarini
bence GS fenere bu macta cok guzel futbol dersi verdi
sadece skor'a yansitamadi
O'da telafi edilir 2. macta
 

FrontmaN

Üye
Lig ne zaman Gs'nin olmuş ?
 

ouSahin

Üye
kardeşim saçmalık yaratma bence lig galatasarayın degil lig asıl şimdi başlıyo öne geçtiniz diye şampiyonlugu aldınız anlamına gelmio biz 6 puan geride düştügümüz halde şampiyon olmuş takımız ligde belli olmaz ama şampion tekrar söliyom 31 hafta belli olacak
 

Caine

Üye
yorum yok
zaten herkes kimin maçı hakettiğini gördü. 22 martta ali samiyende görüşürüz
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Caine 31. Hafta aynı filme kadıköye bekleriz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...