m.facebook olmuş touch.facebook

    Konu Sahibi
m.facebook olmuş touch.facebook
Arkadaşlar sanırım bir bende olan bir şey değil bu durum, m.facebook a girerken touch.facebook açılıyor. ama tarayıcıda m.facebook yazıyor ? neden peki??
 
Bende Normal Facebook Mobil Açılıyor.
 
Tepkiler: manyak17

CcezaA

Üye
bendede touch acılıyo nokia 603
 
benim kardeşimde 5233 var. m.facebook'a girince direk masaüstü facebook aciliyor.
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar opera dan girince normal m.facebook ama kendi web inden girince touch.facebook açılıyor
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
on numara oldu Teşekkürler Kardeşim
 
touch facebook yüklemedim ben.nasıl güzel mi bali?
 

Febris

Üye
Normal facebook açılıyor. C6-01 Belle
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kendi tarayıcısından denedin mi? Operada normal açılıyor web de touch açılıyor.
 

akinorta

Üye
evet opera mobile de normali de açılıyor touch olanı da
 

Febris

Üye
webdede operadada normal açılıyor. 1. NEsil oldugundanmı acaba?
 

tarxhn

Üye
oylede boylede faceye giriyon neyin kafassı bu
 
Önceden facebook uygulaması kurulmuyordu şimdi kuruldu girdi ama m.facebooktan girince mobil açtı kendi tarayıcısından
 
Bende Hic Degisiklik Yok Yine M.facebook
 

doctorrr

Üye
twitter aynı duruyor demi hala?
 
Bendede normal. Galiba yeni tarayıcı için pabucumuz iyice dama atıldı.(1.nesil)