kayipdadash
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yani 2 seneye kadar çok şey değişir onun icin söyledim.doğru ama ben 2 seneyi rastgele söyledim. beklediğim bişeyler var eğer olursa 2 ay sonrada alabilirim.
2 yıl kim öle kim kala.
belki 2 yıl sonra bu sistemleri kullanmıyor olucaz.
çok erken... alacagın zaman gelirsin görüşürüz
boşa masraf 16 gb ram gereksiz.4 gb her pc için fazlasıyla yeterlı.ekran kartıda boşa masraf 1 gb yeni oyunlar için fazlasıyla yeterli.
1 gb bile fazla kardes 512 mb ekran kanrti var bende her oyunu oynuyom
Teknoloji toptan kapitalizmin tuzagi amerikanin israilin oyunu.Haklısın teknoloji tuzağı bunlar.
Teknoloji toptan kapitalizmin tuzagi amerikanin israilin oyunu.
4 sene once 8600 gt almistim hala her oyunu oynuyom pes 2011 gta san andreas cs 1.6
katılıyorum8600 gt falan crysis 3 açamaz ama
dikkat edin
teknoloji gelişimi iyidir. sistemi güncel
tuttugunuz sürece.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?