Lütfen yardim - bootloader - xperia - yazilim atma - root -

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Lütfen yardim - bootloader - xperia - yazilim atma - root -
MERHABA ARKADAŞLAR;
Dün telefonuma root attım ve daha sonra kurcaladım bazı sistem dosyalarını sildim gereksiz olanları tabi.Rom yüklemeyi gördüm jelly bean 'ı seviyordum xperia tipo ya uygun videolar vardı. Flashboot vs. ama bootloader kilidini kaldırmadım.Rootu kurcalarken kamerayı da silmişim oysa ki kamera bana çok gerekli birşey. Gerekli olmasada içim rahat etmez. Sizden istediklerim ;

EĞER GÖNÜLLÜ BİR ARKADAŞIMIZ VARSA ONA PM OLARAK FACEBOOK HESABIMI VEREYİM ORADAN AYRINTILI BİR ŞEKİLDE KONUŞALIM.RİCA EDİYORUM BİLEN Bİ ARKADAŞLARIMIZ BENİ YÖNLENDİRSİN

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...