Lütfen Bana Gta bulun

    Konu Sahibi
Lütfen Bana Gta bulun
Arkadaşlar yapabilecek varsa gta 3 veya bice city i sis fosyasına çevirin.Benim telefon 12 senelik hala gta çıkmadı ve çok sinirliyim.NOT:Telefonum Nokia 603 fp2
 

HAM ZA

Üye
603 12 senelik mi?
 

arslanla

Üye
boşver gta yı okey ve pişti geldi link:
 
    Konu Sahibi
Evet 1 2 senelik yanlış yazmışım.Ama yapacak bir kişi varsa yapsın.Benim bilgisayarım yok.Yoksa yapardım.Sadece telefonum var.
 
Evet 1 2 senelik yanlış yazmışım.Ama yapacak bir kişi varsa yapsın.Benim bilgisayarım yok.Yoksa yapardım.Sadece telefonum var.

Oyun yapmak o kadar da kolay değil sen nereden bileceksin adam sağa mı gidicek sola mı ya da ileri gidip sağa sola ya da geri sağ sol. 1 milyar olasılık var oynarken kolay gibi gelir ama aslında çok zor. Tek başına hiç yapamazsın.
 
Evet kolay olduğunu düşünüyorsan başla ilk iki günde pes edersin.Heleki gta gibi fu.l.l 3d bir oyun...