İpucu Lumia ile Macro Çekimleri

SLH.55

Üye
    Konu Sahibi
Lumia ile Macro Çekimleri
Bu konu altında veya moderatör arkadaşların açtığı herhangi bir başlık altında.Windows phone cihazlarımızla çektiğimiz güzel resimleri paylaşsak güzel olmazmı ?
 
Tepkiler: Tacettinn

SLH.55

Üye
    Konu Sahibi
Örnek :
 
Tepkiler: Rainesto
Elinde LG G2 nin Kilit Ekranı Duvar Kağıdı Olan varmı ?
 

sekajmer

Üye
Bu konu çok yararlı olur bence. Bende telefondan upload edebilsem doldururdum burayı
 
Tepkiler: SLH.55
Macro Çekimler Yakım Çekim Yani Arka Plan Bulanık Ön tarafı Net yapıor. Hd Kısaca
 

ÖEY

Üye
Güzel olur hatta herkes koyduğu fotoğraflarda, çekim sırasındaki ayarlarını yazarsa daha da güzel olur
 
Tepkiler: SLH.55
Ooo bende dolu var koyarım bir kaç tane L920 mimle yapmayı en çok sevdiğim şey bu.
 

ferit.61

Üye

Fotoğraflar güzel... Böyle bir konu hem fotoğraf çekimleri hakkında herkese ufak tefek bilgiler verebilir hemde gözümüz gönlümüz huzur bulur.
Belirtemeden edemeyeceğim, birinci fotoğrafı görünce aklıma direkt Samsun geldi...
 


makro değil ama htc
 

SLH.55

Üye
    Konu Sahibi
Samsundan bir görüntü

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

 
Tepkiler: Puck

skynet

Üye
Macro çekimmi bilmiyorum ama otomatik ayarda çektim

 

SLH.55

Üye
    Konu Sahibi
Fotoğraf ayarlarından Yakın çekim moduna aldıkdan sonra çekersen daha güzel odaklama oluyor
 
Tepkiler: skynet

skynet

Üye
Telefonda pek anlaşılmasada pc'de fark ortaya çıkıyor
Yakın Çekim;

Otomatik Çekim;
 
Tepkiler: By_Casparov ve SLH.55
Bol çiçekli makrolar



































 
Tepkiler: IKHULAKU, skynet, SLH.55 ve 1 kişi daha

skynet

Üye
Hocam naaptın sayfa dondu kaldı
 
Son düzenleme:
Tepkiler: IKHULAKU

serecans

Üye
ya nasıl yüklüyorsunuz fotoğrafları