Lumia 720 hakkında

    Konu Sahibi
Lumia 720 hakkında
Arkadaşlar bende lumia 920 var ama bunu satıp 720 almayı düşünüyorum sizce 720 alınır mı? Lumia 920 yi bi arkadasım 1.500 tl ye alırım diyordu o yüzden satıp hem cebime para kalsın hem de 720 almayı düşünüyodum. 720 nin batarya ömrü 920 ye göre daha uzun gidiyor sanırım duyduklarıma göre sizin görüşleriniz nedir ? Ne yapmalıyım satayım mı satmayayım mı sizlere danışmak istedim şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
 

Eğer oyun vb ram gerektirecek şeylerle uğraşmıyorsan Lumia 720 işini görür diye düşünüyorum.
 
Tepkiler: ThunderblastX

papakudioflu

Emekli Yönetici
ticari olarak bakarsak her halükarda karlı bir alışveriş olur.
 
Tepkiler: ThunderblastX
    Konu Sahibi
Performans açısından da 720 iyi görünüyo yani 920 den iyi değil tabiki. Batarya ömrü daha uzun gider diye düşünüyorum. Hafif ince zarif bi telefon gibi geldi iyice düşünmem lazım
 

alical33

Üye
1500e alıyorsa hiç düşünmeden sat 720 de işini görür performans açısında aşırı bir fark yok hatta 720 biraz daha şık
 
ram gerektiren oyunlarla/uygulamalarla bi uğraşın yoksa, bi de pureview kamera teknolojisinden de ödün vermeyi göze alırsan hele hele 1500e alıyorsa tabi ki sat gitsin