Telefon Tavsiyesi lumia 630 sorum var

tgoksen1

Üye
    Konu Sahibi
lumia 630 sorum var
arkadaşlar merhaba şuan 620 kullanmaktayım ve bugün turkcellden anneme 630 alındı. Sorum şu 620yi anneme verip 630u ben mi kullansam yoksa 620ye devam mı etsem ? Hayırlı günler dilerim
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
hic düşünme 630'a gec.
 
Tepkiler: Serhan

papakudioflu

Emekli Yönetici
telefonun flasini cok zor durumda kalirsam el feneri olarak kullanirim. onun disında hic bir ise yaramaz. ön kamera tabi ki onemli tercih meselesi.
 

dakamon

Üye
Ben 630 u çok beğeniyordum baya baya herkese önerebileceğim uygun fiyatlı bir telefondu ön kamerası var sanıyordum öğrendim ki yokmuş bi anda soğudum telefondan açıkçası. Tamam çok kullanılmıyor olaibilir ama olur ya bi gün bi selfie denim dersin yada skype tan görüntülü konuşayım dersin bunu yapamayınca çok canınız sıkılır. Sinekte küçük ama mide bulandırır ön kamerayı gerçekten öenmsemeyenler kesin geçsin çok uygun fiyata kaliteli bir telefon. aynı malzeme kalitesinde bir telefonu aynı özelliklerde samsung çıkarsa 800 900 den aşağı vermezdi
 

tgoksen1

Üye
    Konu Sahibi
bende skype kullanan bir insanım ama akşam bakacağım artık bildiğim kadarıyla 4 çekirdek değilmi artı ekran boyutu gayet iyi bence sanırım geçeceğim arkadaşlar
 

ogzhnoTr

Üye
Annene alınan telefonu ben olsam almam kadının elinden.

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
Tepkiler: sahte_suhte, Mertinho35 ve suyunsesi
Çözünürlüğü düşükte olsa 3.5 inc ekrandan sonra 4.5 inc ekran büyük keyif verir. Ben şahsen bit kadar ekranla uğraşacağıma daha büyük ekranda en azından internette falan gezerken yada ekranımı düzenlerken keyif almayı tercih ederdim .Bu arada emin ol 630 için karar aşamasında 4 çekirdek özelliği en son etken olur. 4 çekirdek koyarken neyin kafasını yaşamışlar ne amaçla koymuşlar bilinmez : )
 
Ön kamera cidden önemli ya. Ben ara sıra skype görüşmesi yapan biriyim. Ailenin büyükleri bazen kamerayı açında torun görelim diyorlar. vs.
 

tgoksen1

Üye
    Konu Sahibi
evet sanırım karar verdim sırf ekran için geçiyorum sağolun.
 
telefonun flasini cok zor durumda kalirsam el feneri olarak kullanirim. onun disında hic bir ise yaramaz. ön kamera tabi ki onemli tercih meselesi.
hocam 1.2 dört çekirdek olması, 1.7 çift çekirdek olmasından daha mı iyi? toplayınca daha iyi gibi gözüküyor ama değildir bence. 630 un işlemcisi 1320 den asla iyi olmamalı
 
Tepkiler: Heimdalll

ogzhnoTr

Üye
dostum yani yapacak bir şeyim yok 4.5incden bahsediyoruz


Ekran boyu çok önemli değil. Ciddi soyluyorum manevi olarakta bak biraz. Tabi annen 620yi soylenmeden kabul ettiyse takma kafana.

neyle gönderildiyse gönderildi.
 

tgoksen1

Üye
    Konu Sahibi
Ekran boyu çok önemli değil. Ciddi soyluyorum manevi olarakta bak biraz. Tabi annen 620yi soylenmeden kabul ettiyse takma kafana.

neyle gönderildiyse gönderildi.
annem zaten baştan beri benimkini istiyor