lumia 620 s3 mini ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Churchil

Üye
    Konu Sahibi
lumia 620 s3 mini ?
Arkadaşlar şuan lumia 620 kullanıyorum ama bir turlu ısınamadım androide geçmeyi düşünüyorum ve aklımda s3 mini var sizce lumia 620 ye devam mı etmeliyim yoksa s3 miniye mi geçmeliyim ?
 

MrExpert

Üye
Lumia 620 den s3 miniye geçme pişman olursun eğer geçeceksen s3 veya one x gibi bir cihaza geç.
 
mini degilde direk s3 bak aradaki fiyat cok degil
 

Polymath

Üye
Lumia 620 den s3 miniye geçme pişman olursun eğer geçeceksen s3 veya one x gibi bir cihaza geç.

s3 miniye geçince neden pişman olsun. Sanki iphone5 ten geçiyor adam. S3 mini gayet iyi telefon kardeşim. Geçmeni tavsiye ederim..
 

MrExpert

Üye


s3 miniye geçince neden pişman olsun. Sanki iphone5 ten geçiyor adam. S3 mini gayet iyi telefon kardeşim. Geçmeni tavsiye ederim..

Senle tartışmayacağım bu konuyu belli bu konu hakkında pekte bilgi sahibi değilsin 2 cihazı kağıt üzerinde değilde bire bir karşılaştır L620 nasıl bir cihaz olduğuna bir bak.
 

MaxipmaN

Üye
hızdan başka espirisi olmadığından adam sıkılmıştır s3 e geçebilirsen daha iyi olur
 

MrExpert

Üye
Sanki one dan z eden geciyo la alt seviye wp den geciyo

Alt seviye değil o cihaz önce onu düzelteyim 2. Olarak 512mb ram miktarı (wp ram tüketen bir sistem değil) s4 scorpion 1ghz dual core işlemciye sahip ve akabinde andreo 305 gpu su muaazam dır. Donanım olarak s3 miniden üstündür Hala lumia 620 yel alt diyorsan Daha bir şey demiyorum...
 
Tepkiler: PureFood

-Kazuva-

Üye
620 iyidir s3 miniye diyelim geçtin 620 yapamadığın neyi yapacaksın
 

tapatalk

Üye
adreno 305 in ne olduğunu ilk önce bi araştır sonra gel. ne gariptir ki 512 ramli telefonlarda oyun çalışmıyo wp de rovionun bazı oyunları örnek buna
 

MrExpert

Üye
adreno 305 in ne olduğunu ilk önce bi araştır sonra gel. ne gariptir ki 512 ramli telefonlarda oyun çalışmıyo wp de rovionun bazı oyunları örnek buna

Ben ezber konuşmuyorum bu konuda belirtilmiş ;
www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/maxirehber-mobil-gpular-640646.html

Andreno 305 in nasıl bir gpu olduğu yazıyor Ve ayrıca araştırırsanda L620 de bulunduğunu göreceksin. Diğer konuya gelirsek Bu oyun yapımcılarının sorunu Wpye optimize edememişler. Aslında muhtemelen Çalıştırır basit örnek olarak 3gs te 256mb ram olduğu halde Çoğu oyunu açıyor Bu aşılamayacak bir sorun değil.
 

tapatalk

Üye

O 3gs sana bi öneri telefon aliyosan adreno olma sin içinde
 

Churchil

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar aranızda tartışmanızın bana Bi yararı yok ! Benim sizden istediğim soruma açıklayıcı ve net Bi cevap vermeniz !!!

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar aranızda tartışmanızın bana Bi yararı yok ! Benim sizden istediğim soruma açıklayıcı ve net Bi cevap vermeniz !!!
 

Polymath

Üye


Senle tartışmayacağım bu konuyu belli bu konu hakkında pekte bilgi sahibi değilsin 2 cihazı kağıt üzerinde değilde bire bir karşılaştır L620 nasıl bir cihaz olduğuna bir bak.

Ya tartışma zaten. Ben fanlara laf anlatmakla uğraşamam zaten.. Adam 620 den sıkılmış sen nediyorsun halen.. Çok güzel olsaydı sıkılmazdı. Lumia alıpta sıkılanlar hep takasa gidiyor haberin var mı ? Karşındakinin bilgisini sorgulayacağına ilk önce kendi bilgili sorgula ve tarafsız ol. Fan olma..


- - - Eklendi - - -

620 iyidir s3 miniye diyelim geçtin 620 yapamadığın neyi yapacaksın

Arkadaş özgürlük istiyordur. Oyun istiyordur. Uygulama istiyordur. Monotonluğu sevmiyordur.. Wp8 de yeterli oyun uygulama var diyorsan deme Hurafe onlarr
 

Yunkaai

Üye
Oyun oynamam telefonuda dazla kurcalamam,internet müzik vs bana yeter dersen kal.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...