Öneri Lumia 1020 - Yardım

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1020 - Yardım
Arkadaşlar bugün Türkcell den Lumia 1020 aldım. İlk defa Windows Phone kullanacağım. Sizlerden ricam ilk yapmam gerekenleri ve mutlaka yapmam gereken şeyleri yazar mısınız son olarak telefon açılırken Türkcell logosu çıkıyor yazısı ile birlikte bunu nasıl yok edebilirim.şimdiden teşekkürler.
 
onda Türkcell romu var ondan çıkmaz diye biliyom
 
41mp kameranın zevkine bak android gibi özgürlük yok.
 
Tepkiler: Pikkaccu
daha sonraları o romu orjinal roma dondurursunuz ama şuan kesinlikle denemeyin turkcell logosu olsun sorun değil ..
hayırlı olsun bu arada ilk öncelikle yapmanız gerekenleri sıralıyım yani bana göre


1.microsoft hesabınızla giriş yapıp mağazadan sysapp pusher uygulamasını indiriip system uygulamalarının güncelliğini kontrol edin.

2.istediğiniz oyun uygulama ne varsa indirin kredi kartınızla alışverış yapıcakssanız kolaylık sağlaması açısından cüzdana ekleyin.

3.ayarlara girip sola kaydırıp arka plan görevlerini kapatın felaket şarj yerler kendileri ..

4.zil sesinizi mesaj sesinizi ayarlayın.

5.ve en önemlisi mağazadan nokia camera yı yükleyin foto çekmek bu uygulama ile mükemmel

6. size kalmış bu arada ne den tapatalk htc one cihazım üzerinden gönderildi diyor birde ne kadara aldınız kaç gb ..
onda Türkcell romu var ondan çıkmaz diye biliyom
benm cihaz global rom turkcellden alınma ŞANSLIYIM VALLA ..
 

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
Turbocore hocam çok teşekkürler hemen yapıyorum dediklerini bu arada nakit 2000 T.L aldım htc one yazısını düzeltirim cihazı öğreniyorum
 

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
Turbocore hocam çok teşekkürler hemen yapıyorum dediklerini bu arada nakit 2000 T.L aldım htc one yazısını düzeltirim cihazı öğreniyorum
 

merlin19

Üye
hayırlı olsun kardeşim bende lm 820 lm 920 lm 925 n9 var nokia olarak :=) inşallah 1020 son gözdem olacak onunla ne fotolar ve videolar çekilir düşünemiyorum
 
hayırlı olsun kardeşim bende lm 820 lm 920 lm 925 n9 var nokia olarak :=) inşallah 1020 son gözdem olacak onunla ne fotolar ve videolar çekilir düşünemiyorum
hafızayı sürekli boşaltmak zorundasınız 3 dklık video 1 gb kapladı düşün nokia camerada ama telefon süper
 

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
Sarı alacaktım ben çok şikâyet gelmiş leke asla çıkmıyor dediler bende siyah aldım ayrıca bu sabah HTC One 1300 T.L sattım
 

Hagios

Üye

Hocam sen sormuşsunda ben şunu merak edip sana bir şey sorayım.1020 gibi bir telefon için sorulmaz biliyorumda, kamerası nasıl? Yani mükemmel olduğunu biliyoruz hepimizde kullanan birinden daha duymak istiyorum gerçekten dediğimiz ve düşündüğümüz kadar iyi mi? Fark hemen hissediliyor mu? Almayı düşünüyorumda
 
Sarı alacaktım ben çok şikâyet gelmiş leke asla çıkmıyor dediler bende siyah aldım ayrıca bu sabah HTC One 1300 T.L sattım
sarısı asalet duruyor ama lekede olmuyor olluyor ama ıslak mendille silince çıkıyor çok iyi fiyattan gitmiş heleki htc one max tanıtılmışken telefoncuya mı sattınız sahibinden.com vs gibi siteler aracılığı ilemi kamerası muhteşem full son zoom yapsan dahi çok az bir bozulma bile olmuyor şuan tv de 1020 reklamı var ..
 

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
1300 lira telefoncuya pazarlıksız langırt diye sattığım fiyattır ayrıca kamera çok hoş fakat reklamlarda görüldüğü gibi değil gerçi hiç bir şey Reklamlardaki gibi değil ama rakipsiz olduğunu söyleyebilirim.
 

Hagios

Üye
kamerası muhteşem fu ll son zoom yapsan dahi çok az bir bozulma bile olmuyor şuan tv de 1020 reklamı var ..

Biliyorum ama 920'den üst modellerin hepsinin incelemesini falan izledim, okudum.Ama kullanan insanlara sormak istiyorum benim için en önemlisi o
 
neden kamera gayet net çekiyor hiç bozulmadan bu arada ayarlara girip yazılım güncelleme ye basın 3 gün önce kamera ve dokunmatik iyileştirme güncellemesi geldi AMAN dikkat şarj %40 dan aşağı olmasın grçi ben %16 ile telefon sıfırlıyorum ama
 

Hagios

Üye
İşte bu yüzden kullanan insanlara sormak daha önemli Kameranın gücü ortada belli zaten ama sadece reklamlara güvenirsek..
 

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
Benim merak ettiğim şey şu marketten Nokia camera yı yükledim diğer kamera uygulamalarını sileyim mi.
 

Akhtoher

Üye
    Konu Sahibi
Tamam siliyorum