Akhtoher
Üye
-
Konu Sahibi
-
daha sonraları o romu orjinal roma dondurursunuz ama şuan kesinlikle denemeyin turkcell logosu olsun sorun değil .Arkadaşlar bugün Türkcell den Lumia 1020 aldım. İlk defa Windows Phone kullanacağım. Sizlerden ricam ilk yapmam gerekenleri ve mutlaka yapmam gereken şeyleri yazar mısınız son olarak telefon açılırken Türkcell logosu çıkıyor yazısı ile birlikte bunu nasıl yok edebilirim.şimdiden teşekkürler.
benm cihaz global rom turkcellden alınma ŞANSLIYIM VALLA .onda Türkcell romu var ondan çıkmaz diye biliyom
bişey değil sorcak sorularınız varsa sorabilirsiniz .Turbocore hocam çok teşekkürler hemen yapıyorum dediklerini bu arada nakit 2000 T.L aldım htc one yazısını düzeltirim cihazı öğreniyorum
hafızayı sürekli boşaltmak zorundasınız 3 dklık video 1 gb kapladı düşünhayırlı olsun kardeşim bende lm 820 lm 920 lm 925 n9 var nokia olarak :=) inşallah 1020 son gözdem olacakonunla ne fotolar ve videolar çekilir düşünemiyorum
Arkadaşlar bugün Türkcell den Lumia 1020 aldım. İlk defa Windows Phone kullanacağım. Sizlerden ricam ilk yapmam gerekenleri ve mutlaka yapmam gereken şeyleri yazar mısınız son olarak telefon açılırken Türkcell logosu çıkıyor yazısı ile birlikte bunu nasıl yok edebilirim.şimdiden teşekkürler.
sarısı asalet duruyor ama lekede olmuyor olluyor ama ıslak mendille silince çıkıyor çok iyi fiyattan gitmiş heleki htc one max tanıtılmışken telefoncuya mı sattınız sahibinden.com vs gibi siteler aracılığı ilemiSarı alacaktım ben çok şikâyet gelmiş leke asla çıkmıyor dediler bende siyah aldım ayrıca bu sabah HTC One 1300 T.L sattım
kamerası muhteşem full son zoom yapsan dahi çok az bir bozulma bile olmuyor şuan tv de 1020 reklamı var .Hocam sen sormuşsunda ben şunu merak edip sana bir şey sorayım.1020 gibi bir telefon için sorulmaz biliyorumda, kamerası nasıl?Yani mükemmel olduğunu biliyoruz hepimizde kullanan birinden daha duymak istiyorum gerçekten dediğimiz ve düşündüğümüz kadar iyi mi? Fark hemen hissediliyor mu? Almayı düşünüyorumda
kamerası muhteşem fu ll son zoom yapsan dahi çok az bir bozulma bile olmuyor şuan tv de 1020 reklamı var ..
neden kamera gayet net çekiyor hiç bozulmadan bu arada ayarlara girip yazılım güncelleme ye basın 3 gün önce kamera ve dokunmatik iyileştirme güncellemesi geldi AMAN dikkat şarj %40 dan aşağı olmasın grçi ben %16 ile telefon sıfırlıyorum ama1300 lira telefoncuya pazarlıksız langırt diye sattığım fiyattır ayrıca kamera çok hoş fakat reklamlarda görüldüğü gibi değil gerçi hiç bir şey Reklamlardaki gibi değil ama rakipsiz olduğunu söyleyebilirim.
İşte bu yüzden kullanan insanlara sormak daha önemli1300 lira telefoncuya pazarlıksız langırt diye sattığım fiyattır ayrıca kamera çok hoş fakat reklamlarda görüldüğü gibi değil gerçi hiç bir şey Reklamlardaki gibi değil ama rakipsiz olduğunu söyleyebilirim.
lazım olmayanları sil mesela cinemagraf silebilirsin bende silcem şimdi .Benim merak ettiğim şey şu marketten Nokia camera yı yükledim diğer kamera uygulamalarını sileyim mi.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?