LYSF
Üye
-
Konu Sahibi
-
Lumia 1020 inceledim tam aradığım kamera sadece kafamı karıştıran arkadaşlar wp den uzak dur demeleri Z1 e baktım kamerasi Lumia kadar yok ve çerçeve biraz kaba gibi geldi bi tek g2 kaldı incelemedigimWP geçmek mantıklı değil diyen arkadaşlarının ne kadarlık bir WP tecrübesi var. ?
Kamera senin için bu kadar önemliyse tabiki 1020 alman en doğrusu olur. WP alışılmayacak ve ya androidden çok geride olan bir yazılım değil. WP bugün belki çok iyi görünmüyor ama arkasıdna microsoft var bu işin ve microsoft oldukça kararlı görünüyor.
Ama sen yinede canlı inceleyebileceğin mağazalara git hepsini incele.
Eyvallah kardeşim pessimistic kardeşime de dediğim gibi cihazı inceledim kamera aradığım kamera eğer gerçekten wp den yana sıkıntı yok ise hemen satıp alacağım bide değişiklik olsun istiyorum iphone 4-4s galaxy s-s2-s4 kullandım ve şimdi htc one ,htc gerçekten çok hoşuma gitti kamerası güzel olsa kesinlikle değişmemÖncelikle merhaba kardeşim
Kamera ise tabi 1020 al.Wp eskisi gibi değil örneğin en meşhur 5 oyundan 4ü hatta bırak 4ü artık nerdeyse tamamı var denebilir o konuda.
Ancak z1 ve g2 alacaksan ve kamera senin için önemli ise z1 almani öneririm.
Aklinın karıştığı bir nokta olursa seve seve yardımcı olurum.
Tabi ki kardeşim en azından bende wp ye geçecek arkadaşlara yardımcı olurum tecrübe edindikce sağ olasinŞimdiden hayırlı olsun kardesimtelefonu alinca seni wp genel bölümüne bekleriz
Mükemmel olması önemli değil yarı yolda bırakmaması yeter denildiği gibi microsoft yarı yolda bırakacak bi firma değilAynen WP mükemmel değil, ancak ilerliyor. Stabilliğinden ve güvenliğinden ödün vermeden.
Ayrıca Carl Zeiss mercek ve 41mp ile seni fotoğraf anlamında gerçekten tatmin edecektir.
Mükemmel olması önemli değil yarı yolda bırakmaması yeter denildiği gibi microsoft yarı yolda bırakacak bi firma değil
Önce htc yi satmam gerekecek galiba biraz zaman alacakKesinlikle yarı yolda kalmayacaksın. Eğer yetişebilirsen 70 liralık mağaza hediye çeki veriyorlar yeni 1020 alanlara
Evet haklısın kardeşim gerçekten incelerken bu on yargı gitti bende millet öyle bi anlatıyor ki wp rezil gibi sanıyorsun en büyük sebep bu etraftan duyulan bilgiler . Bugün tam anlamıyla ikna oldum wp ye yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederimayrıca nokia lumia 1020 de pureview teknolojisi var gece daha iyi fotoğraflar çekmeni sağlayan bir teknoloji eğer fotoğraf çekmek istiyorsan kesinlikle 1020 almanı öneirim
Aslında herkesin en başta windows phone a karşı bir ön yargısı oluyor nedendir bilmiyorum sonra biraz telefonu tanıtınca güzelmiş diyorlar bence windows phone gayet iyi bir sistem
Fotoğraf makinasını her an yanımda tasiyamam fakat telefon her an yanımda özellikle yanımda olmasini istiyorum alışkın değilim makina taşımayaBence fotoğraf makinası al telefon alma
Peki neden tavsiye etmiyorsunuz? Fotoğraf makinası almayacağım gerçekten taşıma sıkıntı oluyorFotoğraf için bu kadar önem veriyosan dijital fotoğraf makinesi al,WP almanı tavsiye etmem
telefonumun satış ilanını verdim bile kaç gündür araştırıyorum daha iyi kamerası olan yok wpye zaman ile alışırım artıkWp alma diyenler kesinlikle kullanmayanlar,dinleme.wp kullandıktan sonra çok alışıp iyi olduğunu göreceksin.1020 özel bir telefon ben almanı tavsiye ederim
Allah razı olsun kardeşim çok şükür 1020 kullanıcısı buldum benim en çok merak ettiğim konu kamera ben bi kaç inceleme yaptım fakat öyle detaylı bakamıyorsun mağazada fotoğrafları inceleyeceğim bana büyük yardımı olur .WP alma diyenlerin eline hiç WP telefon geçmiş mi bir sor önce.
Ben 1020 kullanıcısıyım, telefonumdan genel anlamda memnunum. Özellikle kamera harika benim için eminim sizi de tatmin eder. İmzamdaki konudan ve Flickr adresimden 1020 ile çektiğim fotoğraflara ulaşabilirsiniz. 1020 ile ilgili başka sorunuz olursa cevaplayabilirim.
Bende 920 var 7.5 aydır kullanıyorum aradığın her uygulamayı bulamazsın mağazanın gelişmesi için daha çok zaman var,bi whats app güncellemesi gelcek 4 ay olcak nerdeyse daha gelmedi instagram beta halinde o da aynı şekilde tam sürüme aylar oldu ulaşamadı,işletim sistemi 8.1 ile daha iyi olcak fakat ne zaman geleceği belli değil adamlar büyük güncelleme geliyor dedi fakat işletim sistemin eksikleri kapatıldı sadece yenilik yokPeki neden tavsiye etmiyorsunuz? Fotoğraf makinası almayacağım gerçekten taşıma sıkıntı oluyor
anladım kardeşim problem değil market ipad mini var zaten oyunları onunla oynuyorum uygulama zaten facebook messenger whatsapp opera gibi temel uygulamalar işimi görür dediğim gibi ipad uygulama kısmını tamamlıyor bana sağlam kameralı telefon lazım bunlarda su an z1 ve Lumia 1020 ben de Lumia dan yana kullanmak istiyorum bilgilendirdigin için teşekkür ederim kardeşimBende 920 var 7.5 aydır kullanıyorum aradığın her uygulamayı bulamazsın mağazanın gelişmesi için daha çok zaman var,bi whats app güncellemesi gelcek 4 ay olcak nerdeyse daha gelmedi instagram beta halinde o da aynı şekilde tam sürüme aylar oldu ulaşamadı,işletim sistemi 8.1 ile daha iyi olcak fakat ne zaman geleceği belli değil adamlar büyük güncelleme geliyor dedi fakat işletim sistemin eksikleri kapatıldı sadece yenilik yokben sana WP yi tavsiye etmiyorum ama 2 tane telefon kullanıyosundur biri iOS yada Android-KitKat lı sistemdir diğer alacağın 2.telefon için ise kamera ağırlıklı bir cihaz lazımdır o zaman 1020 alınır hatta şu aşamada 1020 en iyisidir,ama sen tek cihaz kullanıyosan eğer asla WP almamanı tavsiye ederim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?