Telefon Tavsiyesi Lumia 1020 almak ?

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1020 almak ?
Herkese selamlar öncelikle bir süre önce galaxy s4 vardı onu sattım ve şu an Htc One kullanıyorum cihaz mükemmel laf yok fakat kamera beni pek tatmin etmedi gece çekimi güzel fakat gündüz detaylar düşük gibi geldi bana ben de fotoğraf çekmeyi çok seviyorum detaylara dikkat ediyorum bu yüzden Htc One biraz geride gibi geldi bunu satıp Lumia 1020 almak istedim fakat wp geçmek mantıklı değil dediler bana bu yüzden G2 veya Z1 bakmami söylediler bunların kameraları seni tatmin eder dediler kararsız kaldım sizce Lumia almak sıkıntı mı yada gerçekten g2 veya z1 e mi bakmak gerek ( dslr almak daha doğru denebilir fakat her an dslr taşımak benim için zor ) yorumlarınizi bekliyorum . Teşekkürler
 
WP geçmek mantıklı değil diyen arkadaşlarının ne kadarlık bir WP tecrübesi var. ?

Kamera senin için bu kadar önemliyse tabiki 1020 alman en doğrusu olur. WP alışılmayacak ve ya androidden çok geride olan bir yazılım değil. WP bugün belki çok iyi görünmüyor ama arkasıdna microsoft var bu işin ve microsoft oldukça kararlı görünüyor.

Ama sen yinede canlı inceleyebileceğin mağazalara git hepsini incele.
 
Tepkiler: _Shinku_ ve LYSF

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1020 inceledim tam aradığım kamera sadece kafamı karıştıran arkadaşlar wp den uzak dur demeleri Z1 e baktım kamerasi Lumia kadar yok ve çerçeve biraz kaba gibi geldi bi tek g2 kaldı incelemedigim
 
Öncelikle merhaba kardeşim
Kamera ise tabi 1020 al.Wp eskisi gibi değil örneğin en meşhur 5 oyundan 4ü hatta bırak 4ü artık nerdeyse tamamı var denebilir o konuda.

Ancak z1 ve g2 alacaksan ve kamera senin için önemli ise z1 almani öneririm.

Aklinın karıştığı bir nokta olursa seve seve yardımcı olurum.
 
Tepkiler: LYSF

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah kardeşim pessimistic kardeşime de dediğim gibi cihazı inceledim kamera aradığım kamera eğer gerçekten wp den yana sıkıntı yok ise hemen satıp alacağım bide değişiklik olsun istiyorum iphone 4-4s galaxy s-s2-s4 kullandım ve şimdi htc one ,htc gerçekten çok hoşuma gitti kamerası güzel olsa kesinlikle değişmem
 
Son düzenleme:
Şimdiden hayırlı olsun kardesim telefonu alinca seni wp genel bölümüne bekleriz
 
Aynen WP mükemmel değil, ancak ilerliyor. Stabilliğinden ve güvenliğinden ödün vermeden.

Ayrıca Carl Zeiss mercek ve 41mp ile seni fotoğraf anlamında gerçekten tatmin edecektir.
 

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Şimdiden hayırlı olsun kardesim telefonu alinca seni wp genel bölümüne bekleriz
Tabi ki kardeşim en azından bende wp ye geçecek arkadaşlara yardımcı olurum tecrübe edindikce sağ olasin

Aynen WP mükemmel değil, ancak ilerliyor. Stabilliğinden ve güvenliğinden ödün vermeden.

Ayrıca Carl Zeiss mercek ve 41mp ile seni fotoğraf anlamında gerçekten tatmin edecektir.
Mükemmel olması önemli değil yarı yolda bırakmaması yeter denildiği gibi microsoft yarı yolda bırakacak bi firma değil
 
Tepkiler: mehmettech
Mükemmel olması önemli değil yarı yolda bırakmaması yeter denildiği gibi microsoft yarı yolda bırakacak bi firma değil

Kesinlikle yarı yolda kalmayacaksın. Eğer yetişebilirsen 70 liralık mağaza hediye çeki veriyorlar yeni 1020 alanlara
 
Tepkiler: LYSF
ayrıca nokia lumia 1020 de pureview teknolojisi var gece daha iyi fotoğraflar çekmeni sağlayan bir teknoloji eğer fotoğraf çekmek istiyorsan kesinlikle 1020 almanı öneirim
Aslında herkesin en başta windows phone a karşı bir ön yargısı oluyor nedendir bilmiyorum sonra biraz telefonu tanıtınca güzelmiş diyorlar bence windows phone gayet iyi bir sistem
 
Tepkiler: LYSF

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Kesinlikle yarı yolda kalmayacaksın. Eğer yetişebilirsen 70 liralık mağaza hediye çeki veriyorlar yeni 1020 alanlara
Önce htc yi satmam gerekecek galiba biraz zaman alacak
Evet haklısın kardeşim gerçekten incelerken bu on yargı gitti bende millet öyle bi anlatıyor ki wp rezil gibi sanıyorsun en büyük sebep bu etraftan duyulan bilgiler . Bugün tam anlamıyla ikna oldum wp ye yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim
 
Tepkiler: Rock Ve Roll
Bence fotoğraf makinası al telefon alma
 

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Bence fotoğraf makinası al telefon alma
Fotoğraf makinasını her an yanımda tasiyamam fakat telefon her an yanımda özellikle yanımda olmasini istiyorum alışkın değilim makina taşımaya
 
Tepkiler: mehmettech
Fotoğraf için bu kadar önem veriyosan dijital fotoğraf makinesi al,WP almanı tavsiye etmem
 
Wp alma diyenler kesinlikle kullanmayanlar,dinleme.wp kullandıktan sonra çok alışıp iyi olduğunu göreceksin.1020 özel bir telefon ben almanı tavsiye ederim

 

_Shinku_

Üye
WP alma diyenlerin eline hiç WP telefon geçmiş mi bir sor önce.

Ben 1020 kullanıcısıyım, telefonumdan genel anlamda memnunum. Özellikle kamera harika benim için eminim sizi de tatmin eder. İmzamdaki konudan ve Flickr adresimden 1020 ile çektiğim fotoğraflara ulaşabilirsiniz. 1020 ile ilgili başka sorunuz olursa cevaplayabilirim.
 
Tepkiler: LYSF

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
Wp alma diyenler kesinlikle kullanmayanlar,dinleme.wp kullandıktan sonra çok alışıp iyi olduğunu göreceksin.1020 özel bir telefon ben almanı tavsiye ederim

telefonumun satış ilanını verdim bile kaç gündür araştırıyorum daha iyi kamerası olan yok wpye zaman ile alışırım artık Allah razı olsun kardeşim çok şükür 1020 kullanıcısı buldum benim en çok merak ettiğim konu kamera ben bi kaç inceleme yaptım fakat öyle detaylı bakamıyorsun mağazada fotoğrafları inceleyeceğim bana büyük yardımı olur .
 
Peki neden tavsiye etmiyorsunuz? Fotoğraf makinası almayacağım gerçekten taşıma sıkıntı oluyor
Bende 920 var 7.5 aydır kullanıyorum aradığın her uygulamayı bulamazsın mağazanın gelişmesi için daha çok zaman var,bi whats app güncellemesi gelcek 4 ay olcak nerdeyse daha gelmedi instagram beta halinde o da aynı şekilde tam sürüme aylar oldu ulaşamadı,işletim sistemi 8.1 ile daha iyi olcak fakat ne zaman geleceği belli değil adamlar büyük güncelleme geliyor dedi fakat işletim sistemin eksikleri kapatıldı sadece yenilik yok ben sana WP yi tavsiye etmiyorum ama 2 tane telefon kullanıyosundur biri iOS yada Android-KitKat lı sistemdir diğer alacağın 2.telefon için ise kamera ağırlıklı bir cihaz lazımdır o zaman 1020 alınır hatta şu aşamada 1020 en iyisidir,ama sen tek cihaz kullanıyosan eğer asla WP almamanı tavsiye ederim
 

LYSF

Üye
    Konu Sahibi
anladım kardeşim problem değil market ipad mini var zaten oyunları onunla oynuyorum uygulama zaten facebook messenger whatsapp opera gibi temel uygulamalar işimi görür dediğim gibi ipad uygulama kısmını tamamlıyor bana sağlam kameralı telefon lazım bunlarda su an z1 ve Lumia 1020 ben de Lumia dan yana kullanmak istiyorum bilgilendirdigin için teşekkür ederim kardeşim