Line Mı Wechat Mi ?

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
Bana göre en stabil ve rahatı Whatsapp. Hemde cok az internet verisi harcıyor. Wechat i anlayabilmis degilim. Karısık ve Lıne kadat populer degıl. Turkce dile ise sahip degil. Lıne daha populer. En azından ıkısınden bırıyse Lıne dene.
Bence Sırası: Whatsapp>Lıne>WechatBana göre en stabil ve rahatı Whatsapp. Hemde cok az internet verisi harcıyor. Wechat i anlayabilmis degilim. Karısık ve Lıne kadat populer degıl. Turkce dile ise sahip degil. Lıne daha populer. En azından ıkısınden bırıyse Lıne dene.
Bence Sırası: Whatsapp>Lıne>Wechat
 
Tepkiler: Ccihat67

phasan

Üye
Whatsapp guzel
 
Tepkiler: Ccihat67

mhmtkrtp

Üye
Wechat türkçe dile sahip değil derken hangi işletim sistemini kullanıyorsun?
 
Tepkiler: Ccihat67

KayraBey

Üye
Konu yanlış yerde.
 
Tepkiler: Ccihat67 ve chun02
Hepsi zellonun kullandığı ses formatını kullanmiyor. Zello walki talki telsiz ama cdi formatinda mp3 kalitesinde ses alip veriyor. Yani yuzlerce mp3 sarkiyi tek sarkilik yere sigdiriyor. Ama skype ve digerleri cok kota yer. Whatsapp tek eksigi telefon aramasi yok.
 
Tepkiler: Ccihat67

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
Şuan bende whatsapp ve wechat yüklü ama line ıda deniyeceğim
 

AHKE

Üye
butun programların fonksiyonu wechatta oldugu icin en iyi wechat
 

Ccihat67

Üye
    Konu Sahibi
Line'ı beğenmedim arkadaşlarım yok ondan olabilir daha hiç kimseylede konusamadım
 
Whatsapp en iyisi. Bir nevi rehberindeki whatsaplilarla aninda msjlasma. Ve internet kullanimi cok az ve sarja etkisi yok.

Wechat rehberindekilerden once cevredekileri görebiliyor sallayinca yeni insanlarla tanisma imkani yaratiyor yani whatsappla arasindaki fark bu. Kullanım farki. Sarj yiyor

Line ise kullanmadim ama bildigim. Rehberindeki insanlarla gorusme imkani sagliyor. Etiket cikartma zenginlikleri var.sarj yiyor.
 
Tepkiler: Ccihat67