LimeWire Kaybetti !..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
LimeWire Kaybetti !..
LimeWire Kaybetti !..



P2P yazılımının sunucusu Lime grubu, Amerikan mahkemesi önünde bir yenilgiye uğradı. Firma Universal Music, Sony BMG, EMI ve Warner Music müzik şirketlerine dava açmıştı. Sebep: Online-Müzik satışını kartel haline getiriyorlar.

Sanık firmalar müziklerini LimeWire üzerinden sunmayı reddetmiştiler. Ayrıca Lime grubu korunan içerik için bir filtre konulmasını talep etmişti.

Yargı sebebi olarak şirketlerin LimeWire ile çalışmamaya birbirinden bağımsız olarak karar verdikleri söylendi.

CHIP
 
limewire bence olduu yerde dursun mahkemeye fln vermesin yoksa bizim işimiz yaş mp3 indiremicez
 

ouSahin

Üye
valla ya mp3 dowlondu yalan olcak
 
bende dıyorum program nıye sarkı bulmuyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...