İsmail Çolak Üye Konu Sahibi burdan bakarak yapabilirsiniz http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...atilir-n8-uzerinden-anlatilmistir-441267.html sadece phoenixi indirmeniz gerekli birde cfw yi
burdan bakarak yapabilirsiniz http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...atilir-n8-uzerinden-anlatilmistir-441267.html sadece phoenixi indirmeniz gerekli birde cfw yi
Esendağlı Üye Kardeşim eline sağlık,güzel cfw olmuş şuan bunu(1.2)kullanıyorum memnunumda.şuan için hiçbir sorun göremiyorum,başarılarının devamını dilerim
Kardeşim eline sağlık,güzel cfw olmuş şuan bunu(1.2)kullanıyorum memnunumda.şuan için hiçbir sorun göremiyorum,başarılarının devamını dilerim
İsmail Çolak Üye Konu Sahibi Esendağlı' Alıntı: Kardeşim eline sağlık,güzel cfw olmuş şuan bunu(1.2)kullanıyorum memnunumda.şuan için hiçbir sorun göremiyorum,başarılarının devamını dilerim Genişletmek için tıkla ... Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.
Esendağlı' Alıntı: Kardeşim eline sağlık,güzel cfw olmuş şuan bunu(1.2)kullanıyorum memnunumda.şuan için hiçbir sorun göremiyorum,başarılarının devamını dilerim Genişletmek için tıkla ... Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.