lg optimus 2x hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mcalisir

Üye
    Konu Sahibi
lg optimus 2x hakkında
ne düşünüyorsunuz bi tanıdığım yakında yurt dışından getirebilir? ayrıca android 4 güncellemesi falan alacak mi
 
hiç zannetmiyorum. Bir yıldır gingerbread bekliyorlar
 

mcalisir

Üye
    Konu Sahibi
xD telefon nasıl sizce
 

KayraBey

Üye
Özellikleri küçümsenmeyecek kadar iyi.Türkiye satış fiyatı 1.300 civarı.Biraz yüksek.Arkadaşın kaça getirecek yurt dışından?
 
bence fena değil ama yazılım desteği çok kötü.
 

mcalisir

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum tanıdığım ile para konuşmadım getireceğim dedi sadece keşke yazılım desteği de olsa haklısınız 2.2 de hala
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...