Lg nexus 4

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Lg nexus 4
Arkadaslar lg nexus 4 almayı düşünüyorum sizcede iyi mi yapmıs olurum yoksa baska önerileriniz olurmu fikirlerinizi bekliyorum
 

lordufuk

Üye
performans/fiyat konusunda iyi bu arada telden beklentilerin neler oyun konusunda iyi tel fakat multimedia teli değil(kamera,müzik)
 

Kerim.

Üye
Kamera,ekran(renk bakımından), ses kalitesi konusunda pek iyi değil.
 

furkey

Üye
Ses kalitesini bir şekilde tatmin edici seviyeye ulastirabilirsin ama kamera ve ekrana bişi yapamazsın. Ama geri kalan kısımlarda performans canavarı ve piyasadaki fiyat/performans bakımından bence en iyisi
 

Ali58_58

Üye
sdnde güzel bir inceleme var inceleyebilirsin fiyatını bilmiyorum ama 1300den çok verme
 
Note 2 den iyidir ama Xperia Z nin yanına yaklaşamaz.Acaba xperia z kaç liradan girecek
 

llovell

Üye
S3 al kafanız rahat eder
 
Hafıza kartı takılmıyor yoksa fiyatına göre çok iyi bir telefon
 

Artles

Üye
Adreno 320
Yeterli mi

Kardeşim bana göre note 2 nin ekranının büyük olması, sd card takılabilmesi , s pen olması , uzun batarya ömrü, daha iyi kamerası daha iyi multimediasi Nexus 4ü ezer geçer.. Diğer özellikler de hemen hemen aynı ve umrumda değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...