Lg L5 Mesajlaşmaa Klavyee

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Lg L5 Mesajlaşmaa Klavyee
Normal tuş takımı yapabiliyomuyuz mesajlaşma olayında klavye istemiyorsak falann var mı öyle bişeyy bulamadım ben ya :/
 
Normal tuş takımı derken? qwerty değilde diğeri mi?
 

Ocean258

Üye
standat klavyesinde var mı o özellik bilmiyorum ama google play da bir sürü klavye var tuş takımı olabilen
 

aybisch

Üye
mesaj yazma ekranında qwerty klavyenin sol kısmında 123? yazan tuşa uzun basınca LG klayve diye bi sayfa geliyo. sanırım ayarlar kısmından da açılabiliyordu. ordan giriş dili&klavye düzeni seçeneğinden Türkçe kısmının yanındaki ayarlar tuşundan qwerty klavye, telefon klavyesi ve el yazısı seçeneklerinden birini seçip değiştirebilirsunuz.. umarım doğru anlatmışımdır ve sorunuzu doğru anlamışımdır =)
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi

buldum arkadaşım sağolasınn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...