Telefon Tavsiyesi Lg g4 ithalatçı alınır mı

    Konu Sahibi
Lg g4 ithalatçı alınır mı
Lg g4 ithalatcili alsam sikinti olur mu ve telefonu kullanlar lutfen söylesin telefonda kronik sorunlar var mi tessekurler

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 
Teknoloji şans işidir. Paran varsa al gitsin

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: ahmtwrc857
    Konu Sahibi
EyvAllah

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 
Bence Hiçbir İthalatçi İşine Girme.Bozulursa Adam Bildiğin Mahalle Kasabı Gibi Sana Bunu Sen Bozdun Tamir Etmem Derse Uğraş Dur Sen Billirsin Yinede
 
Tepkiler: ahmtwrc857

Rancho

Üye
Benim arkadaşım babasına hepsiburada.com dan ithalatçı garantili G4 aldı 3-4 ay oldu bi sorun yaşamadı.
 
Tepkiler: ahmtwrc857
    Konu Sahibi
Evet arkadaslar biliyorum bana kızıyorsunuz bol bol soru sordugum icin ama lg g4 ithalatçı garantili alinir mi. Alirsam sıkıntı yasar mıyım farklilik gorurmuyum. Teşekkürler

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 
kardeşim ben de zamanında biraz daha ucuz olsun ithalat olsun diyordum ama iyi ki lg Türkiye garantili almışım. kronik sorunu olan bir cihaz g4. ithalatta sıkıntı oluyor. lg Türkiye direkt hallediyor işini
 
Tepkiler: ahmtwrc857
    Konu Sahibi
Yani alınmaz

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 

memoli79

Üye
Bende hepsiburadadan aldım ithalatçı garantili şu ana kadar sorun yaşamadım daha önce çocuklarıma general mobile 4g almıştım bir tanesi arızalandı GM ile hiç muhatap olmadım. Hepsiburada halletti.
 
Tepkiler: ahmtwrc857
Ben aldım kullanıyorum. hiç bir sıkıntı da görmedim şimdiye kadar
 
Tepkiler: ahmtwrc857
    Konu Sahibi
Yani ithalatçı alsam cok buyuk bi sıkıntı yasar miyim,

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 
Ben aldım kullanıyorum. hiç bir sıkıntı da görmedim şimdiye kadar
cihazda sıkıntı yok zaten aynı her ikisi de. ancak olabilecek bir soruna karşı lg türkiye garantisi altında olmak daha iyi olacaktır.yukarıda da belirttim kronik sorunu olan bir cihaz ve bu sorundan gönderdim servise dedim. yeni cihaz göndermişler en geç çarşamba elimde olacak yeni g4. maalesef paralel ithalatta böyle bir durum söz konusu olmuyor.
 

interka

Üye
yaşamazsın ben g2 aldım 2 defada servise yolladım tamir edip yolladılar para felanda ödemedim.
 
    Konu Sahibi
[emoji23] teşekkürler

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 
İthalat garantili ürün eğer merdiven altı gibi işletmeler tarafından kaçak yollardan sokulmadıysa teleservice kvk vb.firmalarla herhangi bir problem yaşamazsın istediğine gönderirsin
Ama cihazın yurtdışı menşeili ithalat garantili getirilmiş ise(kaçak olarak) imeisi bile kaçak olacagından problem yaşarsın kardeşim
 
Tepkiler: ahmtwrc857
    Konu Sahibi
EyvAllah ama hb alicagim icin öyle bi prob. Olacagini sanmiyorum yorumlarında falan sıkıntı yok dior o nedenle.

GT-I9301Q ile uygulamasından gönderildi.
 
Ben telefonu magazadan aldim. Telefon bence gayet stabil çalışıyor. Gayette süper. Benim yaşadığım tek sorun biraz erken ısınıyor.30 dk nette gezinme ile 44-45 C yi görüyor. Isınma olmasa tam bi canavarrr.

LG-H815 Tabir-i Caisse ELCİ Cİ4 (G4) tarafından gönderildi.
 
    Konu Sahibi
Aynen katılıyorum sanki [emoji23] [emoji23]

S3 neo