Püf Noktası LG G2 Hakkında?

    Konu Sahibi
LG G2 Hakkında?
Maxicepde Lg G2 Sahibi Kaç Kişinin Aldığı Telefonda Problem Çıktı ? Çıktıysada Lg Yetkili Servisi Problemi Çözebildimi Neden Soruyorum Diye Sorucak Olursanız G2 Almaya Niyetim Var Ama Şikayet.com Ve Başka Forumlardaki Şikayetleri Görünce 1 Adım Geri Atıyorum Yorumlarınızı Bekliyorum...
 

KD1907

Üye
Kardeşim sen onlara takılma o sitede galaxy s4 le alakalı bi ton şey yazmışlar ama telefonda hiçbişey yok sorunsuz çalışıyor. Ve kokrma bi s4 kullanıcısı olarak söylüyorum bence lg g2 kolay kolay sorun çıkarmaz. Çıkarsa bile lg ilgilenir.
 
Tepkiler: AndroidTR20

Sarangni

Üye
LG servis konusunda oldukça iyi. Değişimler de üst MODEL cihazlar gönderdiği bile oluyormuş.
 
Tepkiler: AndroidTR20

badmus

Üye

Gönül rahatlıgıyla al kardesim. G2 kullanicisi olarak herhangi bir sorunla karsilasmadim daha. Olursa da Lg Türkiye Bu konuda çok ilgili. herhangi bir problem cikarmadan cozerler.
 
Tepkiler: AndroidTR20
lg büyük bi firma sorun çıksa (ki çıkmaz) ilgilenirler
 
Tepkiler: AndroidTR20
    Konu Sahibi
Teşekkürler Bi Nepzete Olsa İçim Rahatladı Birde Telefonu Aldığımda Nelerini Kontrol Etmeliyim ?