Telefon Tavsiyesi Lg G2 Alıyorum.

2495243

Kapalı Hesap
telefonum geldi.kliksa dan aldım şarj aleti prize uymuyor ve telefonun içindeki bazı yazılar çince ve 20b sürümü yuklu ne yapabilirim
Aparat var telefoncularda 2-3 tlye alabilirsin o programlar cince sadece almanya 20d kur gayet guzel olur rom rootdan anliyorsan
 
    Konu Sahibi

2495243

Kapalı Hesap
Kardeş telefon güncellendi sonu 20c oldu şimdi bu ne demek?
o çince programları silsem birşey olur mu?
Programlari silsen bisey olmaz ben de sildim oyle kullaniyorum 20c su an senin ulke icin cikan en son ve stabil rom
 
    Konu Sahibi
telefonumda hiçbir uygulama çalışmıyorken ramin 1 gb kullanıyor normal mi?
 
telefonum geldi.kliksa dan aldım şarj aleti prize uymuyor ve telefonun içindeki bazı yazılar çince ve 20b sürümü yuklu ne yapabilirim
sana kore versiyonu mu verdiler yoksa batarya değişiyor mu hafıza kartı takıyormusun
 
hafıza kartı takılmıyor.Kapak değişmiyor.Made in Korea yazıyor.Hepsinde öyle yazıyor bence.
tamam avrupa versiyon hepsinde kore yazar şu apk yi denesene çalışacak mı
 
    Konu Sahibi
tamam avrupa versiyon hepsinde kore yazar şu apk yi denesene çalışacak mı
Türkiye garantililerde made in ne yazıyor?
telefonumda hiçbir uygulama çalışmıyorken ramin 1 gb kullanıyor normal mi?
 
Türkiye garantililerde made in ne yazıyor?
telefonumda hiçbir uygulama çalışmıyorken ramin 1 gb kullanıyor normal mi?
bilmiyorum garantiyide tam 1000mb boş yazıyorsa aşırı normaldir bazıları tüm uygulamalar kapalıyken 800-900mb geçemiyo kitkatmı şu avatarıda değiştirsene
 
iyiymiş4k apakyi denesene çalışacakmı bende deneyecem
 
Ekrani catlatsan 500 lira. Tek cam degisilmiyor. Cogu servis kabul etmiyor.

Dahasi yeni takilan ekranlarda arka isik sorunlari var.

Daha sayabilirim istersen
 

fk555897

Üye
Ekrani catlatsan 500 lira. Tek cam degisilmiyor. Cogu servis kabul etmiyor.

Dahasi yeni takilan ekranlarda arka isik sorunlari var.

Daha sayabilirim istersen
Sana 3310 öneririm. Ne ekranı çatlar ne de başka sorun çıkarır. Bana bir tane ekranı çatlamayan telefon önerir misin?
 
Tepkiler: lolaman
Iphone 5 ekrani 200 lira tamami. Catlatirsan 110 lira.

5s icin 50 ser lira daha ekle.

Atma testlerinde 5 kat daha saglam bir de
 
Ben de spigen kullaniyorum bu arada. Guzel kilif tartisilmaz.

Araba alirken servis masrafina da dikkat etmeni onermekten baska bisi degil benimki. Servisi pahali. Haberin olsun. Iyi alimlar
 
Tepkiler: aLoNeAnqe
    Konu Sahibi
avrupa sürümünde ddr3 ram var türkiyelisinde ise ddr2 ram var fark ediyor mu?
bilmiyorum garantiyide tam 1000mb boş yazıyorsa aşırı normaldir bazıları tüm uygulamalar kapalıyken 800-900mb geçemiyo kitkatmı şu avatarıda değiştirsene
Türkiye garantililerde made in ne yazıyor?
Ben de spigen kullaniyorum bu arada. Guzel kilif tartisilmaz.

Araba alirken servis masrafina da dikkat etmeni onermekten baska bisi degil benimki. Servisi pahali. Haberin olsun. Iyi alimlar
teksel servis
 
ddr3 daha iyi antutu verir oyun, iş performansıda daha iyi olur ama fazla fark olmaz
 

fk555897

Üye
Iphone 5 ekrani 200 lira tamami. Catlatirsan 110 lira.

5s icin 50 ser lira daha ekle.

Atma testlerinde 5 kat daha saglam bir de
Birkaç yere 5 ekranının fiyatını sordum ve 650 TL yanıtını aldım. Servisinde 550 TL. 200 TL bilgisini nereden aldın.