Let's Golf 2 bellede çalışmıyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Let's Golf 2 bellede çalışmıyor.
Arkadaşlar lets golf 2 yi c6-01 belle de açıyorum özellik desteklenmiyor diye bir hata alıyorum.

Çalışan versiyonu var mı acaba ?
 
Aynen çalışmıyor. Belki ovideki sürüm yenidir o çalışabilir.
 
Malesef ovideki sürümde eski.
İngilizcemde yokki gamelof a mail atayım.

EN çok oynadıgım oyundu yahu.

google çeviri yardımıyla yaz istersen maili biraz saçma olabilir ama belki anlarlar. bu arada sadece bu oyun değil birkaç oyun daha çalışmıyor eğer mail atacaksan buraya yaz o oyunlarıda söyleyeyim
 
    Konu Sahibi
İngilizcesi olan bir arkadaş yazsa iyi olur.Google translate ile mail atarsak anlaşılamadı diye geri dönüş yapıyorlar.
 
İngilizcesi olan bir arkadaş yazsa iyi olur.Google translate ile mail atarsak anlaşılamadı diye geri dönüş yapıyorlar.

Peki nerden bulabiliriz ingilizcesi iyi olan bir arkadaşı ? Benimde ingilizcem kötü malum daha 8. sınıf öğrenciyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...