Len Bias'i anıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Len Bias'i anıyorum
Ölümü hâlâ şüpheli olan, kimilerine göre Jordan'dan çok daha yetenekli basketbolcu. Boston Celtics tarafından 2. sıradan draft edildikten 2 gün sonra aşırı kokainden ölü bulundu. Daha önce hiç kullanmamasına rağmen..

Kendisi hakkında bir de film var, "Without Bias".
Detaylara inmek istemiyorum, dileyenler araştırsınlar.
 
NBA Basketbolcularinin Hepsi Kaslarini Sisiriyorlar .. Eminimki Hicbirinin O Kadar Siskin Deqildir ..

Vede Amerika Gibi Bir Yerde Basketbol Oynuyorsan .. Bu Tur Olaylar Normal ..


- - - Eklendi - - -

NBA Basketbolcularinin Hepsi Kaslarini Sisiriyorlar .. Eminimki Hicbirinin O Kadar Siskin Deqildir ..

Vede Amerika Gibi Bir Yerde Basketbol Oynuyorsan .. Bu Tur Olaylar Normal ..
 
    Konu Sahibi
Iverson da çok kötü durumlar atlattı. Bu adama gerçekten yazık oldu.
 
Dozaj ile ilgili ölüm haberi duyarsan bil ki onun arkasında karanlık vardır.Alakası olabilir mi böyle olusumlarla?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...