LCG X-Plore 1.22

tesekkurler program calıstı ama turkce nasıl yapıcam ??
 

mami23

Üye
inanılmaz hızlı mükemmel
 

[CeZZaR]

Üye
Eline Sağlık teşekkürler
 

ersoy20

Üye
kardeş saolasın bir şey sorsam sana ben 500 kullanıyorum programları benim ekrana yani 208 208 e nasıl cevirirm
 

B_O_S_S_

Üye
Sağol Kardeş tam bendeki version yeni version istemeye başlamıştı bunu buldum iyi oldu Teşekkürler...
 
Kurulmuyo Bu 3230 A Sisx Var X I Kaldırınca Kuramadım Dostlar Napcam Yaaaa
 

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/s60-sistem-a...surum-ilk-kez-maxicepte-89104.html#post723284Linki göz at burası symbian 3rd telefonlar için..
 

lockedme

Üye
sıstem dosyalarını goruyor mu bu?
 

irc32

Üye
teşekkürler tamamen oldu.
 

hasanyar

Üye
çok saol ferret kardeş çok iyi bi dosya yönetici eline saglık
 

bocek42

Üye
emegıne saglık tskler
 

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Cihazı yeniden başlatma özelliği eklenen xplore v1.22 ilk mesaja eklenti şeklinde yüklendi
 

D-HAN

Üye
1.22 için sağol restart uygulaması eklenmiş