LauncherWP8 v1.1.4

tolstox

Üye
Teşekkürler..
 
Tepkiler: Dede
Şimdiye kadar gördüğüm launcher'ların en güzeli bu. Eline sağlık. Tşkrler..
 
Tepkiler: Dede

trefflay

Üye
meraba arkadaşlar bunu mu önerirsiniz go launcheri mi? Aslında bunu çok sevdim ama kilit ekranını beğenmedim, değiştirme imkanı var mı? Varsa nasıl?..

- - - Eklendi - - -

ayrıca bu w8in uygulamaları gösteren menü ekranında aşağı ya da yukarı kayarken takılmalar oluyo, yağ gibi akması lazım. Bu sorun sadece bende mi var?

- - - Eklendi - - -

ve çok önemli bi sorun daha.. Xperia arc kullanıyorum, telefonu kapatıp açtığımda pin kodunu girdiğim ekranı direkt geçip menü açılıyor yani telefon çevrimdışı kalıyor. Uygulama yöneticisinden bu w8 uygulamasını durdurmadan ya da kaldırmadan online olamıyorum. Bunun basit bi yolu yok mu arkadaşlar?
 

papica

Üye
bunun turkcesi ne zaman cikar kardeş sevgilerle
 

alaStar

Üye
Teşekkürler deneyecem ama basit duruyo sanki resimlerde
 
benimde hosuma gitti. adamlr yapmis
 
Kolay kolay tema filan beğenmem , orjinalciyimdir. Fakat bu çok ama çok güzel olmuş. Kesinlikle tavsiye ederim.
 

one007

Üye
süper süper süper...İ8150 wonderda sorunsuz süper çalışıyor kesinlikle deneyin...
 
Tepkiler: Dede

TKAR

Üye
Evet güzelmiş....tşkr
 
Tepkiler: Dede

by_23

Üye
Tesekkurler
 
Tepkiler: Dede