[LanternSoft] Equalizer v1.02(0) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
[LanternSoft] Equalizer v1.02(0) Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Ekli dosyalar

spartuas

Üye
c7 bellede sorunsuz çalıştı. Hoparlör sesi yükseldi teşekkürler ediz eline sağlık çalışmalarının devamını diliyorum
 
Tepkiler: Ediz Yiğit ve Sensation

Haydar

Emekli Yönetici
teşekkürler
 

jeki01

Üye
emeğine sağlık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...