Kyk hakkında sorunlar :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Kyk hakkında sorunlar :(
Bana yurt çıkmamış yaa Ankara da
377. Yedeğe atılmışım
Napmalıyım arkadaşlar özellikle Ankaralı olanlar bildiğiniz yurt falan var mı
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
üniversite yurdu .
Acaba geçen sene en son kaçıncı kişiye yurt çıktı
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
yurtta kalınıyomuş galiba yedeği bekleyenler ama taa 377. sıraya çıkar mı ki
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ankaradaki yurt büyüktür.Sıra erken gelir sana.Adıyaman yurdunda 200.cü sıradaydım 1 hafta sonra asil kayıt yaptırdım.Sana da bir kaç haftada gelir sıra.O zamana kadar aynı yurtta misafir öğrenci olarak kalabilirsin.
 

Metin137

Üye
377 şansına bu çıkmış

- - - Eklendi - - -

kayıt zamanı nerden öğreniliniyo
 
çabuk gelir merak etme ilk sene bende kazandığımda ısparta da yedek 705 ti gelmez diye ümidimi kesmiştim ama gelmişti hele ankara da her türlü gelir.
 
Tepkiler: tguzel7

phasan

Üye
Benim kaldigim yerde yurt yok bi golbasinda yurt var oray bak istiyorsa
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar ümitlendim şimdi

Ya babam çalışmıyo annem çalışmıyo engelli abim var. Birtek onun bakım aylığı var ama yurt çıkmadı asilden.


- - - Eklendi - - -

bide nasıl öğreniyoz sıra geldiğini falan ayın 15inde başlıcak mı yedektekiler.
Ben hangi yurda sıra beklediğimi nerden bilcem
 
bunu kyk nın kendi resmi sitesinden takip edebilirsin ve ya yurdun girişlerine sıra numaralarını koyuyorlar ve her zaman yeniliyorlar hangi yurt olduğunu da kayıt yaptırdığında öğreneceksin.
 
Tepkiler: tguzel7

ismail

Üye
    Konu Sahibi
1) Okula kayıt yaptırdığımda mı hocam?
2) Bi de sizden hangi belgeler istendi yurt için.
Sitede 6 resim bide kimlik fotokopisi yazıyo
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
hacettepe
 
1) Okula kayıt yaptırdığımda mı hocam?
2) Bi de sizden hangi belgeler istendi yurt için.
Sitede 6 resim bide kimlik fotokopisi yazıyo
1. 17 eylülde yedek kayıtları başlıyor.
2.aynen bir de internetten doldurduğun başşvuru formunun da bi çıktısını alman da fayda var.


- - - Eklendi - - -

1) Okula kayıt yaptırdığımda mı hocam?
2) Bi de sizden hangi belgeler istendi yurt için.
Sitede 6 resim bide kimlik fotokopisi yazıyo
1. 17 eylülde yedek kayıtları başlıyor.
2.aynen bir de internetten doldurduğun başşvuru formunun da bi çıktısını alman da fayda var.
 
Tepkiler: tguzel7

ismail

Üye
    Konu Sahibi
onu alcam zaten her belgeden en az 1 aslı 2 fotokopisini yanımda bulundurcam.

Benim asıl merakım verem savaş ve sağlık raporu istememelri garibime giden
 
onu alcam zaten her belgeden en az 1 aslı 2 fotokopisini yanımda bulundurcam.

Benim asıl merakım verem savaş ve sağlık raporu istememelri garibime giden
yok onu istemiyorlar bildiğim kadarıyla. hayırdır?


- - - Eklendi - - -

onu alcam zaten her belgeden en az 1 aslı 2 fotokopisini yanımda bulundurcam.

Benim asıl merakım verem savaş ve sağlık raporu istememelri garibime giden
yok onu istemiyorlar bildiğim kadarıyla. hayırdır?
 

HakaN-06

Üye
Beden eğitimi hariç hiçbir fakülte sağlık raporu istemez benim bildiğim. Hacettepe şehir merkezine uzak dostum. Gerçi servisleri var çoğu yerden 2 lira karşılığından öğrenci götürüyorlar ama yol 1 saat falan sürüyor. Lisedeyken gidip görmüştüm kampüsü falan iyidir ve o kadar büyükki sanırsın bi Ankara'da orda yaşıyor Ne yap ne et yurt işini halletmeye bak derim malum Ankara kiralar pahalı.
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi

yok onu istemiyorlar bildiğim kadarıyla. hayırdır?


- - - Eklendi - - -


yok onu istemiyorlar bildiğim kadarıyla. hayırdır?

Aydında oturuyom eksik belge olursa geri dönemem


- - - Eklendi - - -


Misafir kalcaz beklicez artık. Yapcak bişeyim yok
Olmadı farklı yurtlara gitçem. Evde sade kira versem yemek yemesem bile param yetmez
 
özel yurtlar pahalı olur sen en iyisi sıran gelene kadar misafir olarak kal merak etme sıran gelicektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...