Kurtuluş40
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
nezaman gectinki?Dükkanın önünden geçtim de, uğramadığıma o kadar pişmanım ki
İnşallah abi.Tüh ya cacabey çok yakındım bari gelicegini duyursaydın neyse nirdahi geldinde kesin haber et
tesekkur ederim beklerim yolunuz duserseAbi face den videolarına baktım, ortam nezih..
ayrıca sanat konuşuyor
Tanımıyorumda biliyorum.Yazın Kırşehire Geldiğimde Uğrayabilirsem Uğrarım Abi.Abi belediyenin karşısındaki bir berber dükkanı var tanıyormusun sahibini?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?