Kurtuluş Abi Yarbay Olduuuu :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Yav yapma dedim mert lutfen ben cok utangacimdir

Tesekkur ediyorum maxicep ailesini coooook seviyorum.
 
Tepkiler: CryDaqqeR, YkPkY, egemen1903 ve 1 kişi daha

.eRCaN.

Üye
Tebrikler abi, başarılarının devamını dilerim.

Nice rütbelere..
 
Çooook tebrikler,yakışır sana
 
Tepkiler: Kurtuluş40

Re13eL

Üye
bu kadar çalıştıktan sonra neden utanıyosun abi
tebrikler
 
Tepkiler: Kurtuluş40
Tebrikler abi yeni rütbende yenilikler eksilmesin.
 
Tepkiler: Kurtuluş40
tebrikler arkadaşım bunda utanılacak bir şey yok sen gururumuzsun bizim başarılarının devamını dilerim
 
Tepkiler: Kurtuluş40

pelın_

tebrikler Abi hızına yetişemiyoruz bak
 
Tepkiler: Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Çooook tebrikler,yakışır sana

bu kadar çalıştıktan sonra neden utanıyosun abi
tebrikler

Tebrikler abi yeni rütbende yenilikler eksilmesin.


tebrikler arkadaşım bunda utanılacak bir şey yok sen gururumuzsun bizim başarılarının devamını dilerim

Hak edene hak ettiğini bile veremiyoruz abi, bırak da sen değil biz utanalım.

tebrikler Abi hızına yetişemiyoruz bak
Cani gonulden tesekur ediyorum butun dostlarima ben ve siz ayrilmaz bir butunuz
 
Tepkiler: pelın_
tebrikler yakışır üstada hakkı ödenmeyecek adamların başında gelir kendisi
 

mkahya

Üye
Tebrikler Usta sana yakışır alnının teriyle alıyosun ünvanları helal olsun abim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...