Kurtlar vadisi TUSU :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Kurtlar vadisi TUSU :D
 
Tepkiler: ebuş...

One907

Üye
tsubasaya bak racon kesior: "2 kişinin attığı gol değildir"
 

Adilx05

Üye
İki Kişinin Attığı Gol Değildir...
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sağolun
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
tusu esprilerine bitiyorum
 

tragedie

Emekli Yönetici
bu tsubasaya kızıyorum ben onun yaptıgı hareketleri yapalım derken azmı oramızı buramızı sakatladık futbol hayatımı bitirdin tusuu
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Tusubasaya edilen çok güzel bir küfür vardı onu da yazsalarmış
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
neymiş o ya özelden atsana enes
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...