Kürk'den kim anlar :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Kürk'den kim anlar :)
Bundan 2 yıl kadar önce bize Almanyadaki alman akrabalarımızdan(dayımın kayın validesi) anneme bir kürk hediye edilmişti kürk orjinal dendi tilki kürk.Neyse aradan 3 sene geçti annem 1 kere bile giymedi köy yeri olmaz burda yakışmaz diye ve bugün sahibinden de gezerken orjinal kürk fiyatlarının +1000 tl olduğunu gördüm ve hemen dayımı aradım bu kürk ne kadar eder diye dayım ise onu 2300 euro ya almıslardı dedi Bu kürkü benim ne kadardan satmam lazım ederi nedir birde orjinal olduğuna inanmıyorum değişik bir kokusu var orjinal olduğunu nasıl anlarız satıp annemle yarı yarıya bölüşcez marka yerinde PELZE g.Ludwig bad oldesloe yazıyor Umarım bana yardımcı olacak birileri çıkar

---------- Eklendi @ 22:25:30 ---------- Yazıldı @ 22:10:12 ----------

yokmu anlayan
 

enkazcı

Üye
Yaw zengin degiliz yakından bile görmedim gerçek kürkü ben
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...