Kullanıcı Adım Değişti..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Kullanıcı Adım Değişti..
Ben İsterdim ki Sizlerden Biri Açsın Konumu Nasip Değilmiş Bu İşte Bana KAldı
Evet Beyler Bayanlar Kullanıcı Adım ~ FatoŞ ~ İken Genç Şair Olarak Değişti İstedim ki Kutlayalım

Evet Beğendiniz mi Kullanıcı Adımı ?
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Byhaydar

onurca06

Üye
Yeni kullanıcı adınız size ve vatana-millete hayırlı olsun
 
Tepkiler: FatoŞ

nazlican

Üye
hayırlı olsun genç şairim
 
Tepkiler: FatoŞ

CABBAR

Üye
Hayırlı olsun Eeeh bu da idare eder şaka şaka cuk diye oturmuş bu
 
Tepkiler: FatoŞ

DiaBLoS

Admin
Fatos a alışmıştık biz ...
 
Tepkiler: FatoŞ
adın olmasa tanıyamıyacaktım fatoş daha güzeldi

ayrıca biraz daha bekleseydin ben açardım yeni uyandım
 
Tepkiler: FatoŞ

Mufche

Üye
Hayırlı Olsun
 
Tepkiler: FatoŞ

elif c.

Üye
hayırlı olsun canım bence fatoş daha iyiydi ama buda güzel olmuş..
 
Tepkiler: FatoŞ

[ENGİN]

Üye
Bilseydik açardık konusunu Fatoş(Genç Şair) yeni gördüm hayırlı olsun kardeşim
 
Tepkiler: FatoŞ

Haydar

Emekli Yönetici
bir nick bir sahibini anca bu kadar iyi özetliyebilir
 
Tepkiler: FatoŞ
yemin ediyorum şiir bölümünde denk geldim yeminle erkek zannettim yaaa / hayırlı uğurlu olsun madem genç şairsiniz bayan, kendi şiirleriniz bölümünde görmek isteriz sizi + tebrikler
 
Tepkiler: FatoŞ
Güle güle kullan.....ama Fatoş olarak kalsaydı be
 
Tepkiler: FatoŞ

Emrgncy

Üye
Hayırlı Olsun Kardeşlik...
 
Tepkiler: FatoŞ
arkadaşlara katılıyorum fatoş daha iyiydi bu olmamış bari genç şair fatoş yapsaydın
 
Tepkiler: FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Şiir falan yazıyorsun ya ondan şey ettiydim
Anladım Yahu

Fatos a alışmıştık biz ...
Ya Bende Sanki Birazcık Pişmanım

adın olmasa tanıyamıyacaktım fatoş daha güzeldi

ayrıca biraz daha bekleseydin ben açardım yeni uyandım
Öylemi Diyorsun Bilmem ki Yaptık Birkere

Sağolasın

hayırlı olsun canım bence fatoş daha iyiydi ama buda güzel olmuş..
Sağolasın Birtanem .. Öylemi Yaptık Bir KEre Bebeğim.. Ne Yapalım ..

[ENGİN];5540915' Alıntı:
Bilseydik açardık konusunu Fatoş(Genç Şair) yeni gördüm hayırlı olsun kardeşim

Oo Abim senin Yorumun Yeter Sağol Varol ..

bir nick bir sahibini anca bu kadar iyi özetliyebilir
Sağolasın Güzel İnsan

yemin ediyorum şiir bölümünde denk geldim yeminle erkek zannettim yaaa / hayırlı uğurlu olsun madem genç şairsiniz bayan, kendi şiirleriniz bölümünde görmek isteriz sizi + tebrikler
Erkek Ha ALıştım İnan Artık Akrabaların Çocukları Amca Diyorlar
O Halde Tamam Zaten Oralardayım Lakin Bu Aralar Yazamıyorum .. Mersine Geldim Yoğun Geçiyor Şiir Yazamıyorum ..
Ruh Halime Bile Yansıyor İnan ..

Güle güle kullan.....ama Fatoş olarak kalsaydı be
Çok Teşekkür Ederim .. Ne Yapalım Yaptık Bir Kere. .

Hayırlı Olsun Kardeşlik...
Sağol Varol Abim Ama Yakışmış mı Yakışmamış mı Yorum Yapmanı İSterdim..


- - - Eklendi - - -

arkadaşlara katılıyorum fatoş daha iyiydi bu olmamış bari genç şair fatoş yapsaydın
Sende Mi HaliSssCan Ya.. Genç Şair FatoŞ Çok Uzun Yahu Ne Yapalım HaliSssCan Yaptık Bir KEre Birazcık Pişmanlık Var İçimde Ama..
 
Evet ya fatoş a alışmıştık ama bu da uygun olmuş hayırlı olsun yeni ismin
 
Tepkiler: FatoŞ
fatos daha güzeldi ama bu da fena değil. Hayırlı olsun
 
Tepkiler: FatoŞ
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...