Küfürlü bir konu..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
şikayet ettinse neden buraya konu açtın şaşırdım..şikayet butonu işini görmesi lazımdı
 
böyle bi konu açmanızın mantığını anlayamadım gereken o an yapıldı zaten... kilit
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...