Küçük bir hatırlatma!

VIP_TECH

Üye
    Konu Sahibi
Küçük bir hatırlatma!
Arkadaşlar dikkatimi çeken bi' durum var. Eskiden ben de öyle yapardım ama artık yapmıyorum. Herkes hızlı yazmaya çalışıyor. E haliyle yanlış, eksik, kısa kelimeler kullanıyor. Ancak bu size hiçbir şey kazandırmaz. Bir mesajda "ewt, ok vb." yazmak size hiçbir şey kazandırmaz.
Bi' konu 3 dakikada açılacakken onu 3,5 dakikada açmak ve kelimeleri doğru kullanmak gerçekten size hiçbir şey kaybettirmez. Dikkat edin lütfen..!
Dilimiz bir tane... Sahip çıkalım..!

Saygılarımla...
 
Keşke sadece ewt ok vb kelimeleri kullansalar...



Bu karikatür birçok şeyi anlatıyor zaten...
 
Tepkiler: VIP_TECH
Marist bu arada ''L'' olayini ufaktan bitirmelisin 3-4 sene once ben de yaziyordum.Sonra cok cocukca geldi bana Tabii o zamanlar cok Knight oynuyordum
 
L yi büyük yazınca kendisini havalı zannedenler derneği
 

Akıncı

Üye
Türkçeye sahip çıkmalıyız ama çocuklarını yetiştiren ailelerde önemli
 
Tepkiler: x-scarface