köprüye bak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kikaksk

Üye
yok burası bolu dağına giden viyadükler olması laazım
 

Caine

Üye
bolu dağına mı gidiyor nu yol :help: yok aga yaw türkiyede böyle bir mimariyi bu şekilde bir manzara içinde görmek zor ama imkansız değil. napalım bizde resimlerle avunuyoruz... haaa burası san francisko ise banada yer varmı D
 

hasisa

Üye
tüylerim diken diken oldu ya
 

iceboy

Üye
Baba bu ne! Ucaklarla bir gidecek biraz daha tasitlar. Heralde kopruden gecenler ciglik cigliga geciyorlardir artik!!!
 
bugun 2 kattan aşşağıya çime düştüm fazlaca yüksek deildi ve bişe olmadı vede o kadarda korkmadım yawaş yawaş yükseklik korkumu yeniyorum galiba :wacko:
 

iceboy

Üye
Baba tebrikler DE n sakinsin oyle ya. Laylaylaom ikinci kattan dustum! Nasil yaptin baba ya? Gecmis olsun, ucuz atlatmissin bu arada.
Da kattan asagi ucmakla yukseklik korkusu arasinda ne gibi bir celiski var, orada biraz takildim...
 
yaw abi ne bilim okulun arka tarafında bizim sınıftan bi kızla yan sınıftan bi erkek çıkıyo onlar oturup el ele tutuşup koklaşırken bizde onları izleyek dedik karmaşadan kendimi aşşada buldum ama yüksek değildi bina engin biraz yani normal bi apartmanın 1. katına denk gelir bişe olmadı biran belim ağrıyodu dı-oktor bişeyin yok dedi yani demek istediğim hep aşşağıya düşmekten kırkardım ve düştüm bişe olmadı bud akorkumu az da olsa hafifletti
 

a21a

Emekli Yönetici


evet bende bunu düşünüyordum..yukarıdaki ile aynı olmasada bizdeki de muhteşem görünüyordu..
 

DeLmIrA

Üye
hımm ben bunu discovery,de gormustum sıradısı muhendıslık,te madem öle bikac bılgı vermekte farz oldu yanlız cok uzun zaman oluo nereyle nereyi bagladıgını unuttum zaten önemli olan nerde oldugu dil nassı yapıldıgı oncelıkle bunun cızımını yapan adam tekstilci,başka bi deyişle terzi D zaten aynı dıkıs makınasına benzer bi sistemle kaldır-sur-oturt felsefesiyle,sakız gıbı uzatıla uzatıla birleştirilmiş,yani gordugunuz köprü parça parça karada yapılmıs ve bırbırının ustunden gece gece yerıne oturtulmus...cok detaylı bı sekılde belgeselde verilmişti ordan biliroum
 

aTTra

Üye
Off süper yaw. Oradan motorsiklet ile geçmek isterdim

Arada bir duracaksın, aşağıya, manzaraya bakacaksın. İşte bu diyeceksin
 

volkri

Üye
bu akşam seyrettiğim ikinci muazzam şey bu yaaaa :artı:
kesinlikle orada en az bir kere olsun bulunmak isterim,
amma yalnız amma kız arkadaşımla
düşünsenize bu köprüyle ilgili ne fantaziler kurulabilir ???
 

volkri

Üye
cllgr dostum ! saol walla
bu resmi direkt benim pc ye arkaalan yaptım ve nefis durdu, halen yapmayanlara tavsiye edebilirim .
saygılarımla
 
Originally posted by _GiTaRisT_@Oct 11 2005, 11:30 PM
çok süper bi köprü
[post=189122]Quoted post[/post]​
link gitmiş biz de köprü arıyoruz ya .
ya da ben göremiyorum arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
 

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by volkri@Oct 11 2005, 10:56 PM
cllgr dostum ! saol walla
bu resmi direkt benim pc ye arkaalan yaptım ve nefis durdu, halen yapmayanlara tavsiye edebilirim .
saygılarımla
[post=189089]Quoted post[/post]​
sende sagol kardeşim işine yaradıysa ne mutlu bana.
 
aslında para verseler geçerim
 

MagNum

Üye
vay yavrum vay gercekten neresi bburası japonyamı
 

ibonline

Üye
Originally posted by aTTra@Oct 11 2005, 10:32 PM
Off süper yaw. Oradan motorsiklet ile geçmek isterdim

Arada bir duracaksın, aşağıya, manzaraya bakacaksın. İşte bu diyeceksin
[post=189073]Quoted post[/post]​

hasan kardeş trilyonda verseler gecmem D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...