Köpek aldırma çabaları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Köpek aldırma çabaları
Evet arkadaşlar bu konuyu çok araştırdım yapabildiğim her şeyi denedim ama bi türlü evet demediler ben yavru bir golden aldırmak istiyorum annemgile tuvalettini felan eğitirim benim odamda kalır felan dedim anlamıyorlar size masraf çıkarmam kendi paramla alırım diyorum hayır diyorlar bu arada öğrenciyim bursum var ordan alırım diye düşünüyorum ama annemde babamda çalışıyor sen okula gitcen 3 te gelcen onu nasıl gezdircen felan diyorlar bide onun masrafları çoktur tüy döker evi pisletir diye almıyorlar belki yardım edebilirsiniz golden'lere karşı çok ilgim var yolda giderken bazıları gezdiriyor ben öylece bakıyorum bazen ağlıyasım geliyor bi çare varmı aldırmak için
 
alcaksan kangal yada sibirya kurdu al golden neymiş
 
    Konu Sahibi
İzin Alamıyoruzki
 

Oğuzhan

Üye
goldenlar çok hareketlidir eğer sen onu alırsın evde eziyet çektirmiş olursun eğer bahçeli evin olsa tamam ama bence burada annenle baban çok haklı
 
Bizimkiler balığa bile laf yapıyordu evde 2 akvaryum var şimdi ve ben başka şehirdeyim annem bakıyor balıklarıma sen al ilk günler söylenir sonra sever belki ama pisliklerini falan annen görmeden temizle tüy falan bırakmasın odada tuvalet eğitimini mutlaka ver
 

Placebo-

Üye
Kedi tercihimdir her zaman ama neyse. Köpek bakımı biraz zordur öğrenci isen. İzmir'de iken komşumuz almıştı bir köpek, cinsini hatırlamıyorum. Adam işe gidiyordu, köpek yazık balkonda bekliyor. İhtiyaçlarını bekletiyor. Akşam gelince yorgun olmazsa çıkarıyordu. Yani hem köpeğe hem sana eziyet. Ha ama ben uğraşırım diyorsan al birtane eve getir. Sokağa attırmazlar ya, mecbur eve alacaklar. Akşam pc başına geçtiğimde sana bir internet sitesi vereyim. Orda kedi ve köpek türlerinin ayrıntıları var. Hangisi nin huyları nasıldır, ne tür ihtiyaçları vardır filan yazıyor. En uygun köpeği seçersin.
 
Tepkiler: Oğuzhan

CABBAR

Üye

Ben hamster alacağım babaannem eve fare sokmam diyor ya
Konuya gelince bahçeli olsa ev Olur da değilse zor ya şimdi yavru diyelim büyüyünce ne olacak ?
 
Ben hamster alacağım babaannem eve fare sokmam diyor ya
Konuya gelince bahçeli olsa ev Olur da değilse zor ya şimdi yavru diyelim büyüyünce ne olacak ?

seninki yine hamster için diyor bizimki tabşana bile fare diyordu ağız yapıları benziyor ya kapmlumbağam varda onada ne işi var evde kurbağanın diyordu

konuya gelince haklısın köpek evde hem sahibi için hem köpek için sıkıntı olacaktır bahçeli bir ev olsa tadından yenmez ama çok zevklidir evlat gibidir köpek
 
    Konu Sahibi
Alıp gel kucağında dursun biraz masum bak diye başka bi forumda görmüştüm galiba ama anneme güven olmaz yani neyse alma ihtimalim yok gibi sizleride yordum golden bakmam benim için şimdilik hayal büyünce alırım inşallah
 
Bizim komşunun oğlu küçüken köpeğinin olmasını çok istemiş yalvarmış ayakarmış evden kaçmış ne etsiyse
köpek aldırmayı başarmamış sonra bunun psikolojisi bozulmuş şimdi 40 yaşlarında filan parkta yolda nerde
köpek görse sarılıp öpmeden bırakmıyor birkeresinde kayıp köpek ihbarları artmıştı da kayıp köpeklerin hepsi
bunun evinden çıkmıştı kaçırdıgı köpekler evinde yavrulamışlar bi keresinde bundan iki ay kadar haber alınamamıştı
her yere arandı tarandı en sonunda köpek barınagında köpek kulibesinin içinde bulundu kendini köpek
sanmaya başlamış
 

The East

Üye
beagle al hem kucuk tatli koruma ic guduu yuksek ve egitilmesi kolay sahibinden de gonullu sahiplendirmeler var beles aylik 100 tl lik mama al yeter egitim isini netten ogrenebilirsin

(not:kopegi bana ver okumayi ogretim )

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...